همشهری آنلاین: هفته چهارم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور عصر روزهای پنجشنبه و جمعه (30 دی و 1 بهمن) برگزار شد.

handball

در هفته چهارم لیگ برتر یک دیدار در سالن ملت اصفهان برگزار شد و طی آن ذوب آهن با اقتدار و اختلاف 18 گل و با نتیجه 42 بر 24 به برتری دست یافت.

به گزارش سایت فدراسیون هندبال، رحیم مومن زاده با 16 گل زده برترین بازیکن میدان بود تا برای گلزنان لیگ برتری خط و نشانی بدون حرف و حدیث کشیده باشد.

او که سابقه 3 سال گلزن اولی لیگ را در کارنامه خود دارد، هربار که صاحب موقعیت می‌شد دروازه پتروشیمی کازرون را مورد هدف قرار می‌داد.

ذوبی‌ها با فراموش کردن سه دیدار هفته گذشته که با قرعه تقریبا سختی روبه رو بودند، کازرونی‌ها را گلباران کردند تا در ادامه لیگ برتر با قدرت و در تعقیب صدرنشین یعنی دیگر تیم شایسته دیار نقش جهان، فولاد مبارکه سپاهان صدرنشین لیگ برتر هندبال باشند و منتظر لغزش احتمالی این تیم.

تیم دوم فولاد یعنی فولاد نوین اصفهان نیز در یک دیدار تماشایی و پایاپای موفق شد میزبان خود هپکوی اراک را 29-27 از پیش رو بردارد.

اما بازی هفته را روز جمعه فولاد مبارکه سپاهان در دیار سربداران و در مهد هندبال یعنی سبزوار برگزار ‌کرد، در جایی که شاگردان حاج قاسم شعبانپور طی دو هفته در کرمان و سبزوار نمایندگان کرمانی را با شکست روبه رو کرده‌اند.

پرسپولیس سبزوار امسال دو بازیکن خارجی را به اردوی خود افزوده‌ تا مثل پارسال جوانی این تیم کار دستشان ندهد.

این بازی در نهایت با نتیجه 23 بر 26 به سود تیم صدرنشین سپاهان به پایان رسید.

در هفته چهارم لیگ برتر هندبال ایران دو بازی دیگر نیز برگزار شد و دو تیم مس کرمان و پارسیان تهران هم از سد حریفانشان گذشتند.

تیم صنعت مس کرمان در خانه خود موفق شد بانتیجه 37 بر 33 تیم سنگ آهن بافق یزد را از پیش رو بردارد و در تهران نیز پارسیان با نتیجه 36 بر 19 تیم شهرداری شهرکرد را درهم کوبید.

در ارومیه هم تیم دانشگاه صنعتی میزبان شهرداری زرند کرمان بود که با حساب 29 بر 35 به این تیم باخت.

در جدول رده‌بندی تیم فولاد مبارکه سپاهان با 8 امتیاز در صدر ایستاده است و تیم‌های ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، سنگ آهن بافق یزد و پرسپولیس سبزوار همگی با 5 امتیاز در رده‌های دوم تا پنجم هستند و تیم‌های فولاد نوین اصفهان، شهرداری زرند کرمان و هپکوی اراک با 4 امتیاز در جایگاه ششم تا هشتم قرار دارند، پارسیان تهران با 3 امتیاز، دانشگاه صنعتی ارومیه با 2 امتیاز، پتروشیمی کازرون با 1 امتیاز و شهرداری شهرکرد هم بدون امتیاز در مکان‌های بعدی هستند.

 

کد خبر 126391
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز