همشهری آنلاین: ملی‌پوشان پینگ‌پنگ ایران در روز پایانی تور حرفه‌ای اربیل با شکست ورزشکاران سوئد و مصر درخشش چشمگیری داشتند.

ping pong

به گزارش ایسنا، در روز پایانی مسابقات تور حرفه‌ای نوجوانان و جوانان اربیل عراق شنبه شب (9 بهمن) ملی‌پوشان ایران دو مدال طلای انفرادی نوجوانان و جوانان و مدال طلای دونفره نوجوانان را تصاحب کردند.

در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های انفرادی جوانان، دو ملی‌پوش ایران با شکست ورزشکاران مصری به فینال راه یافتند. علیرضا ملارجبی 4 بر 1 بدایر از مصر را مغلوب کرد و محمدامین حنطه نیز با نتیجه 4 بر 3 "محمد شومان"، دیگر بازیکن مصری را برد تا به فینال برسند. در بازی فینال حنطه 4 بر 1 ملارجبی را برد تا مدال طلای این رده را تصاحب کند.

در مرحله نیمه پایانی مسابقات انفرادی رده سنی نوجوانان نیز دو ملی‌پوش دیگر کشورمان با پیروزی مقابل بازیکنان سوئدی به فینال راه یافتند. در این مرحله ابتدا حامد باشت باوی 3 بر 1 برگلوند از سوئد را برد و در دیگر دیدار این مرحله سروش امیری‌نیا 3 بر 0 رانفور سوئدی را شکست داد تا با باشت باوی برگزار کننده مسابقه فینال نوجوانان باشند. در بازی فینال امیری‌نیا موفق شد 3 بر 0 باشت باوی را مغلوب کند و به عنوان قهرمانی و مدال طلا دست یابد .

در رقابت‌های دونفره نوجوانان بازهم مدال طلا به ورزشکاران کشورمان رسید. در مرحله نیمه نهایی ابتدا تیم سوئد 3 بر 0 عراق را برد و پس از آن تیم ایران متشکل از امیری‌نیا و باشت باوی در دیگر بازی این مرحله 3 بر 1 دیگر تیم عراق را مغلوب کردند و به فینال راه یافتند . در مسابقه فینال بازهم سوئدی‌ها مغلوب هنرنمایی بازیکنان کشورمان شدند . در بازی فینال امیری‌نیا و باشت باوی موفق شدند با نتیجه 3 بر 1 ورزشکاران سوئد را شکست دهند تا طلای کاروان ایران را به عدد پنج برسانند .

در بازی‌های دونفره جوانان دختر نیز ملی‌پوشان کشورمان صاحب یک مدال نقره و دو مدال برنز شدند . در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم زهرا نیاقی‌ها و کوردرو از پورتوریکو موفق شدند 3 بر 1 تیم سوئد را شکست دهند و به فینال راه یابند و در دیگر دیدار این مرحله ملیکا آخوندی و نوشین میرعلایی از کشورمان بازی را با حساب 3 بر 0 به مصر واگذار کردند و به مدال برنز بسنده کردند.

در مسابقه فینال تیم سوئد با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل تیم مشترک ایران و پورتوریکو به پیروزی دست یافت .

در پایان رقابت‌های تورحرفه‌ای اربیل عراق، ورزشکاران ایران صاحب 16 مدال رنگارنگ شدند.

پرونده این رقابت‌ها با کسب 5 مدال طلا، 4 نقره و 7 برنز برای ملی‌پوشان کشورمان بسته شد.

کد خبر 127009
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز