پیروزی مقابل فولاد خوزستان، آرامش نسبی را در اردوی پرسپولیس برقرار کرد تا سرخ‌های تهران در آستانه بازی با الاتحاد عربستان با روحیه مضاعفی لیگ قهرمانان آسیا را آغاز کنند.

علی دایی

در این میان تنها موضوعی که همچنان در پرسپولیس سر و صدا به پا کرده، اختلاف علی دایی با چند لیدر این باشگاه است و سرمربی پرسپولیس حتی درگیری فیزیکی با یکی از لیدرها را تایید کرد و در کنفرانس مطبوعاتی که بعد از پیروزی مقابل فولاد برگزار شد، گفت:

« قبول دارم که این اتفاق افتاد و آن را انکار نمی‌کنم. بعضی‌ها می‌خواستند این مسئله را نادیده بگیرند اما این بار اول نیست که در باشگاه از این اتفاقات می‌افتد. آن فرد یک مشت هم به‌صورت من زد که از آن موضوع گذشتم ولی از مدیریت باشگاه این درخواست را دارم که اگر 10 درصد من را دوست دارد، به خاطر مردم یکسری تصمیم‌ها را بگیرد و به این شرایط پایان دهد.» دایی در شرایطی با این مشکلات مواجه شده که سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس هنوز واکنش رسمی نسبت به اتفاقات هفته گذشته نشان نداده‌ است. با تمامی این حاشیه‌ها، پرسپولیس یک پیروزی با ارزش را به دست آورد و حالا تیم دایی باید در یک آزمون سخت، چهارشنبه شب به مصاف الاتحاد تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ عربستان برود که با تیم صدرنشین یعنی الهلال 8امتیاز فاصله دارد.الاتحاد در آخرین بازی خود در لیگ عربستان موفق شد دربی شهر جده مقابل الاهلی را با نتیجه 2 بر صفر به سود خودش به پایان برساند. در ضمن با اقدام مسئولان باشگاه پرسپولیس و دوستان دایی، فیلم بازی‌های الاتحاد در یک ماه گذشته دیروز به او تحویل داده شد.

پرواز به عربستان

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به عربستان صبح دیروز برگزار شد. اعضای پرسپولیس برای رویارویی با الاتحاد در قالب 2 گروه، امروز و فردا عازم عربستان می‌شوند. سرخ پوشان امروز ساعت 11:30 تهران را به مقصد عربستان ترک می‌کنند، همچنین 8 نفر از بازیکنان و همراهان به‌دلیل نبودن بلیت دچار مشکلاتی شدند و قرار است ساعت 7 صبح فردا به‌صورت جداگانه راهی عربستان شوند. فرید زرینه، پزشک پرسپولیس در مورد وضعیت مصدومان تیم در آستانه این بازی می‌گوید: «مصدومیت حمید علی عسگر خوشبختانه برطرف شده و برای دیدار چهارشنبه مشکلی ندارد. متأسفانه اشپیتیم آرفی در بازی مقابل فولاد، دچار کشیدگی شدید عضلات پا شد و به بازی مقابل الاتحاد عربستان نخواهد رسید. محمد منصوری هم تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند ولی او هم به احتمال زیاد به این بازی نمی‌رسد.»

امیدواری دایی

دایی در آستانه بازی با الاتحاد حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:
« مطمئن باشید بازی اول ما در لیگ قهرمانان بسیار حساس است و یک شروع خوب می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند. تمام تیم‌های گروه ما قوی هستند و بازی برابر آنها بسیار سخت است ولی الاتحاد می‌تواند سخت‌ترین حریف ما باشد. در خانه حریف بازی می‌کنیم که این شرایط بازی را سخت‌تر می‌کند ولی ما هم تیمی نیستیم که امتیاز از دست بدهیم.» دایی در پاسخ به این سؤال که چرا تیم‌های ایرانی برابر تیم‌های عربستانی مشکل دارند، تاکید می‌کند:«تیم‌های عربستانی با توجه به سرمایه‌گذاری‌های کلان و بازیکن‌های خارجی خوبی که در اختیار دارند، بسیار قوی هستند اما این مسائل دلیلی بر آن نمی‌شود که در آنجا امتیاز از دست بدهیم.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا از عربستان خاطره بدی دارید یا خیر، می‌گوید: «من فقط یک بار در دوران سرمربیگری آقای مایلی کهن در عربستان مقابل تیم ملی این کشور شکست خوردم و به غیر از آن شکست دیگری در عربستان نداشتم. البته شرایط امروز با سال‌های قبل خیلی تفاوت دارد ولی ما هم روز به روز بهتر می‌شویم و با توجه به شناختی که از الاتحاد دارم امیدوارم مقابل این تیم به پیروزی برسیم.» او درباره پیش‌بینی نتیجه بازی تیمش برابر الاتحاد خاطرنشان می‌کند:
« خدا را شکر تیم ما نظم خیلی خوبی پیدا کرده و بازیکنان تمام وظایفشان را به نحو احسن انجام می‌دهند و اگر خدا بخواهد در اولین بازی‌ در لیگ قهرمانان آسیا از فوتبال پرسپولیس و ایران دفاع می‌کنیم. از هوادارانمان هم تشکر می‌کنم که همیشه ما را حمایت کرده‌اند و امیدوارم با دست پر برگردیم.»

کد خبر 129263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز