همشهری آنلاین: کشتی‌گیران چهار وزن دوم سی و یکمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی در جزیره کیش برابر هم به روی تشک می‌روند.

wrestling

در این پیکارها و در وزن 60 کیلوگرم که 21 کشتی‌گیر حضور دارند؛ 13 کشتی‌گیر ایرانی ؛ 2 کشتی‌گیر از کشورهای مغولستان؛ قرقیزستان و روسیه و یک کشتی‌گیر از کشورهای آمریکا و کره شمالی وزن‌کشی کردند.

به گزارش شبکه خبر، در وزن 74 کیلوگرم 20 کشتی‌گیر وزن‌کشی کردند که در این میان 14 کشتی‌گیر از کشورمان؛ 2 کشتی‌گیر از کشورهای روسیه و آمریکا و یک کشتی‌گیر از کشورهای قرقیزستان و مغولستان حضور دارند.

در وزن 84 کیلوگرم که 12 کشتی‌گیر در آن حضور دارند 10 آزادکار از ایران و 2 ورزشکار از کشورهای ترکیه و قرقیزستان وزن‌کشی کردند.

در وزن 120 کیلوگرم 8 ایرانی و دو کشتی‌گیر آمریکایی و قرقیزستانی حضور دارند.

از غایبان مطرح چهار وزن دوم می‌توان به فردین معصومی در وزن 120کیلوگرم؛ جمال میرزایی در وزن 84 کیلوگرم؛ صادق گودرزی در وزن 74 کیلوگرم و مسعود اسماعیل‌پور و کمیل ذبیحی در وزن 60 کیلوگرم اشاره کرد.

در این پیکارها روز شنبه (7 اسفند) در فینال وزن 55 کیلوگرم حسن رحیمی، کشتی‌گیر کشورمان با نتیجه 2 بر 1 بر جان هاک جین از کره شمالی چیره شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی نشان طلای مسابقات را بر گردن آویخت. در این وزن یاسر حیدرقلی‌نژاد و میخائیل ایوانف از روسیه صاحب نشان برنز شدند.

در وزن 66 کیلو گرم مصطفی حسین‌خانی در فینال این وزن با نتیجه 2 به 0 برنت مت‌کاتلند آمریکایی را شکست داد و به نشان طلای این وزن دست یافت . سبحان محمدزاده و محسن جهان‌بخشیان هم نشان‌های برنز این وزن را از آن خود کردند.

در دیدار پایانی وزن 96 کیلوگرم اباذر اسلامی و عباس طهان، هردو از ایران به مصاف هم رفتند که در خاتمه عباس طهان با برتری 2 به 0 به عنوان قهرمانی این وزن دست یافت. در این وزن سعید امیری، دیگر کشتی‌گیر کشورمان و اوگینی کالدمیس از روسیه گردن‌آویز برنز دریافت کردند.

 

کد خبر 129264
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز