همشهری آنلاین: دیدار برگشت تیم‌های ذوب آهن ایران و الجلاء سوریه در مرحله نیمه‎نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا روز دوشنبه (16 اسفند) برگزار می‌شود.

zobahan-aljala

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های ذوب آهن و الجلا، نخستین دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیاست که ساعت 19:30 دوشنبه در سالن ملت اصفهان برگزار می‎شود. دیدار رفت دو تیم دوشنبه هفته گذشته در سوریه با برتری 89 بر 76 بازیکنان الجلا به پایان رسید.

تیم ذوب آهن برای حضور در دیدار نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه‎های غرب آسیا باید دیدار روز دوشنبه را به سود خود تمام کند و در سومین دیدار برگزار شده هم تیم برتر میدان باشد. در غیر این صورت و اگر شاگردان فرزاد کوهیان دیدار دوشنبه مقابل الجلا را واگذار کنند باید دیدارهای خود در این رقابت‌ها را برای کسب عنوان سومی ادامه دهند.

دیدار روز دوشنبه تیم‎های ذوب آهن و الجلا سومین دیدار دو تیم طی یک ماه و نیم گذشته است. این دو تیم علاوه بر مرحله نیمه نهایی مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا، در گروه A مرحله مقدماتی این مسابقات نیز با یکدیگر دیدار داشتند. نتیجه دیدار مقدماتی دو تیم که در سوریه برگزار شد نیز با برتری 78 بر 73 الجلا همراه بود.

کد خبر 129868
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز