دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۵:۰۳
۰ نفر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران از نهایی شدن و تصویب بودجه هزینه شهرداری در شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

 سیدمناف هاشمی با بیان برگزاری جلسات مستمر در سطوح کارشناسی و مدیریتی با حضور کارشناسان و اعضای آن شورا، به تصویب قریب به 25000میلیارد ریال اعتبار برای بودجه هزینه‌ای شهرداری مشتمل بر 7300میلیارد ریال بودجه نگهداشت و حدود 17500 میلیارد ریال بودجه جاری اشاره ‌کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: نزدیک به 50000 میلیارد ریال برای بودجه سرمایه‌ای شهرداری درنظر گرفته شده که سهم بودجه حوزه‌های ستادی و سرجمع مناطق 22گانه تقریباً قطعی شده است. در این راستا وی از اختصاص 6500میلیارد ریال برای پرداخت تعهدات نقدی و غیرنقدی سنوات قبل شهرداری و 7080 میلیارد ریال برای تملک املاک و اراضی واقع در طرح‌های توسعه شهری خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری اعلام آمادگی کرد درصورتی‌که شورای محترم اسلامی شهر تهران لایحه بودجه را پس از تایید مبادی ذیربط، به شهرداری ابلاغ کند با توجه به فراهم آوردن زیرساخت‌های لازم، ظرف مدت 48 ساعت بودجه حوزه‌های ستادی و مناطق 22 گانه ابلاغ خواهد شد.

در عین حال وی گفت: با توجه به توافقات انجام شده،‌ تبصره‌های لایحه بودجه‌ در جلسه شورای اسلامی شهر مطرح شده و به تصویب رسیده و فرایند بررسی لایحه به اتمام خواهد رسید.

وی در پایان از زحمات فراوان و بی‌شائبه تمامی دست‌اندرکاران به‌ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه آن شورا در تدوین و بررسی لایحه بودجه طی 4 ماه گذشته قدردانی و از توجه آنها به نیاز‌های خدماتی و عمرانی مدیریت شهری تقدیر کرد.

کد خبر 129893

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز