مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۰
۰ نفر

گروه شهری: مراسم یادواره شهدای عملیات فتح‌المبین با حضور مدیران شهری و فرماندهان نیروهای انتظامی و نمایندگان مجلس برگزار شد.

در این مراسم که روز گذشته در سالن اجتماعات شهرداری منطقه 9 تهران برگزار شد جمع زیادی از شهروندان و خانواده‌های شهدای منطقه 9 حضور داشتند. در این مراسم جعفری شهردار منطقه 9 در سخنانی با اشاره به هدف از برگزاری این همایش گفت: در درجه اول هدف ما تجلیل از مقام جوانانی است که آزادی و اسلامیت کنونی نظام مدیون آن است و باید گرامی داشته شود. هدف دیگر ادامه راه شهداست که باید با اقتدار و افتخار به آن نگریست.

وی افزود: ادامه راه شهدا فقط یک شعار نیست و ما باید خودمان را با حضور در رکاب ولایت محک بزنیم. در این مراسم محمد کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالگرد عملیات فتح‌المبین گفت: دشمن آمده بود که 3روزه استان خوزستان را فتح کند و در مدت یک هفته تهران را فتح کند. وی در ادامه افزود: جوانانی پیدا شدند که کسی باور نمی‌کرد بتوانند به این شکل با استکبار مقابله کنند. او گفت: حضرت امام یک انسان شناس به تمام معنا بود و باور داشت که جوانان می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

کد خبر 130304

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز