یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

گروه حوادث: مردان شیطان‌صفت بعد از سوار‌کردن زنان و دختران جوان به‌خودروی خود، آنها را ربوده و با انتقال به مکان‌های خلوت نقشه‌ شومشان را عملی می‌‌کردند.

کشفیات از متهمان

تحقیقات پلیس اهواز برای دستگیری اعضای این باند 3 نفره، مدتی قبل و با شکایت زن جوانی که قربانی متهمان شده بود، آغاز شد.
شاکی به ماموران گفت: کنار خیابان منتظر تاکسی ایستاده بودم که یک خودروی سواری مقابلم توقف کرد. داخل ماشین به غیراز راننده یک مرد افغانی و جوان دیگری که به‌نظر می‌رسید مسافر هستند نشسته بودند؛ برای همین من هم سوار شدم و خودرو شروع به حرکت کرد.

وی ادامه داد: هنوز مسافت زیادی طی نکرده بودیم که ناگهان سرنشینان خودرو با چاقو شروع به تهدید من کردند. آنها می‌گفتند اگر سر و صدا کنم، مرا خواهند کشت و بعد بی‌توجه به التماس‌هایم مرا به محلی خلوت کشاندند و سپس همه طلاها و لوازم باارزش همراهم را سرقت کردند و پا به فرار گذاشتند.

بعد از اظهارات زن جوان، گروهی از کارآگاهان پلیس اهواز ماموریت یافتند در بررسی‌های تخصصی اعضای این باند مخوف را شناسایی و دستگیر کنند. ماموران در نخستین اقدام به چهره‌نگاری مردان شیطان صفت پرداختند و به این ترتیب تصویر چهره‌نگاری شده و مشخصات ظاهری خودروی آنها در اختیار تمامی تیم‌های گشت پلیس قرار گرفت. درحالی‌که هنوز سرنخی از متهمان به دست نیامده بود چند زن و دختر جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس، شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. شاکیان مدعی بودند به‌عنوان مسافر سوار یک خودروی سواری شده‌اند اما سرنشینان خودرو با تهدید چاقو آنها را ربوده و بعد از انتقال به محلی خلوت اموالشان را به سرقت برده‌اند.

با افزایش شاکیان، جست‌وجو برای دستگیری سرنشینان خودروی وحشت ادامه یافت و چندین تیم عملیاتی محل‌هایی که متهمان طعمه‌های خود را در آنجا سوار خودرو کرده بودند، زیرنظر گرفتند. صبح 11 فروردین امسال سرانجام ماموران پلیس با مشاهده خودروی متهمان به تعقیب آنها پرداختند و در یک عملیات ضربتی موفق شدند این خودرو را متوقف و‌هر‌سه سرنشین آن را دستگیر کنند.
با دستگیری متهمان و اعتراف آنها به ربودن زنان و دختران جوان، ماموران توانستند در بازرسی مخفیگاه آنها مقدار زیادی از اموال به سرقت رفته از شاکیان را کشف و ضبط کنند.

براساس این گزارش، اعضای دستگیر شده باند شامل 2جوان ایرانی و یک تبعه افغانی هستند که احتمال می‌رود در این مدت از افراد زیادی با این شگرد زورگیری کرده باشند. به همین دلیل معاون دادستان اهواز از تمامی شاکیان خواسته است با اطمینان از محفوظ بودن نام و هویت آنها نزد پلیس و دستگاه قضایی، برای شکایت از متهمان به اداره پلیس یا معاونت دادستانی اهواز مراجعه کنند.

کد خبر 131285

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز