همشهری آنلاین: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، فولاد نوین و ذوب آهن اصفهان نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را با پیروزی آغاز کردند.

handball

در آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خانه تیم هپکو اراک موفق شد با نتیجه 30 بر 26 پیروز شود و با کسب 24 امتیاز صدرنشینی خود را مستحکم‌تر سازد. تیم فولاد نوین نیز در شهر اصفهان مقابل تیم جوونک کازرون به برتری 36 بر 27 دست یافت.

هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال با برتری تیم‌های ذوب آهن، زرند، سبزوار و خلق شگفتی از سوی تیم شهرداری شهرکرد خاتمه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در ادامه هفته دوازدهم لیگ تیم ذوب آهن اصفهان در خانه با نتیجه 33 بر 27 مقابل مس کرمان به برتری دست یافت. تعاونی ثامن الحجج سبزوار نیز با نتیجه 29 بر 21 دانشگاه صنعتی ارومیه را مغلوب کرد. شهرداری شهرکرد با کسب پیروزی 29 بر 27 دومین پیروزی پیاپی خود را در لیگ برتر هندبال کسب کرد و شهرداری زرند کرمان نیز در تهران تیم پارسیان را با نتیجه 30 بر 28 مغلوب ساخت.

با این نتایج تیم‌های سپاهان، ذوب آهن، زرند کرمان و سبزوار جایگاه خود را در بالای جدول حفظ نمودند و شهرکرد نیز موقعیت پارسیان در رده دهم را به خطر انداخت.

کد خبر 131767
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز