همشهری آنلاین: تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد با شکست مقابل قزاقستان الف به مرحله نهایی راه پیدا نکرد.

beachvolley

صبح روز پنج شنبه اول اردیبهشت 1390 تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقابل تیم خوب عمان 1 با نتیجه دو بر صفر ( 21-19 ) و ( 21-15 ) به پیروزی رسید و در ادامه مسابقه‌های مرحله مقدماتی بعد از ظهر این روز ساعت 19:30 به وقت محلی تیم مالزی 2 را هم با نتیجه دو بر صفر ( 21-14 ) و ( 21-12 ) شکست داد و به عنوان تیم اول گروه هشتم به مرحله دوم صعود کرد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، پس از پایان مسابقات مرحله مقدماتی قرعه‌کشی مرحله دوم انجام شد که بر اساس جدول اعلام شده، تیم دانشگاه آزاد اسلامی صبح جمعه ( 2 اردیبهشت 1390 ) با تیم استرالیا بازی کرد و در ست اول در حالی که 17 بر 12 از حریف خود عقب بود با نمایشی تحسین‌برانگیز توانست به امتیاز مساوی 17-17 برسد و در ادامه آن، ست اول را با برتری تمام و با نتیجه ( 21-19 ) به سود خود تمام کند . در ست دوم این دیدار نیز ساحلی‌بازان ایران از همان ابتدا با ارائه یک بازی بسیار خوب کنترل بازی را به طور کامل در اختیار گرفتند و با نتیجه ( 21-13 ) حریف خود را مغلوب کردند.

بدین ترتیب تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

عصر روز جمعه 2 اردیبهشت 1390 ساعت 18:30 به وقت محلی تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و قزاقستان الف برای راه یافتن به مرحله نهایی رقابت‌های مذکور باهم بازی کردند که در این مسابقه بسیار تماشایی تیم پرقدرت والیبال ساحلی قزاقستان الف توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و به مرحله نهایی این مسابقات صعود کند . تیم قزاقستان در این مسابقه بسیار نزدیک و پایاپی در ست اول ( 21-19 ) و در ست دوم (24-22 ) حریف پرقدرت ایرانی خود را مغلوب کرد.

ساحلی بازان کشورمان روز شنبه برای کسب مقام پنجم در مقابل یکی از تیم‌های اندونزی الف یا تایلند الف بازی خواهند کرد.

تیم‌های قزاقستان الف و ب و تیم‌های نیوزیلند الف و ب مرحله نهایی این رقابت‌ها را برگزار می کنند. این مسابقات شنبه 3 اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد.

تیم والیبال ساحلی دانشگاه آزاد اسلامی طی 45 روز گذشته و در مسابقات زیر منطقه‌ای انتخابی المپیک در جزیره کیش و هم چنین در مسابقات آسیا - اقیانوسیه در شهر سانخولا در تایلند دو بار تیم پرقدرت قزاقستان را شکست داده است. سال گذشته در اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی آسیا - پاسیفیک در جزیره باتام اندونزی تیم والیبال ساحلی بانک کشاورزی به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.

کد خبر 133079
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز