همشهری آنلاین: معاون استانداری تهران با اعلام دو سناریوی افزایش 10 و 15 درصدی بهای نان گفت: قیمت جدید انواع نان در هفته جاری ابلاغ می‌شود.

نعمت‌الله ترکی در گفتگو با مهر گفت: استانداری تهران منتظر ابلاغ قیمت نهایی گندم از سوی وزارت کشور به شرکتهای غله و استانداری‌ها است که بر این اساس، وزارت کشور اعلام خواهد کرد که استانداری تهران، قیمت نهایی آرد و نان را تعیین و اعلام رسمی و عمومی کند.

 معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با رد ابلاغ قیمت نهایی گندم به شرکتهای غله افزود: در هفته جاری، استانداری تهران قیمت‌های جدید آرد و نان را تعیین و اعلام عمومی خواهد کرد، در این میان هر قیمتی که مطرح می‌شود، گمانه‌زنی بیش نیست.

 وی تصریح کرد: بر این اساس هیچ نانوایی حق افزایش قیمت تا اعلام رسمی را ندارد و اگر چنین موردی مشاهده شود، به طور قطع برخورد خواهد شد، البته مردم نیز می‌توانند مراتب تخلف را گزارش دهند.

از کارگروه‌های تعیین قیمت این خبر به گوش می‌رسد که 2 سناریو افزایش 10 و 15 درصدی قیمت انواع نان در جلسات استانداری تهران مطرح شده است.

 سناریوی سوم قیمت نان

 در عین حال، یک مقام آگاه در کارگروه تعیین قیمت نان از سناریوی سومی برای قیمت جدید نان در تهران  خبرداد و گفت: بر این سناریو، قیمت هر قرص نان لواش 125 تومان، قیمت هر قرص نان تافتون 250 تومان، هر قرص نان بربری 350 تومان و هر قرص نان سنگک 500 تومان پیشنهاد شده است.

کد خبر 133243
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز