همشهری آنلاین: نوشاد عالمیان با شکست پینگ‎پنگ‏باز فرانسوی به عنوان قهرمانی و مدال طلای رقابت‌های پروتور جهانی لوکزامبورگ دست یافت.

alamian

به گزارش ایپنا، دیدار نهایی مسابقات تنیس روی میز پروتور جهانی لوکزامبورگ روز شنبه (10 اردیبهشت) برگزار شد که طی آن نوشاد عالمیان در مصاف با حریفی از فرانسه به برتری 4 بر 2 دست یافت و به عنوان قهرمان این مسابقات در بخش انفرادی معرفی شد.

در همین چارچوب افشین نوروزی که باید برای کسب عنوان هفتم یا هشتم به مصاف بازیکنی از یونان می‎رفت به دلیل امتناع حریف از انجام بازی، 4 بر 0 برنده معرفی شد و در رده هفتم قرار گرفت.

میدیا لطف نسبی نیز برای کسب عنوان سیزدهم یا چهاردهم مقابل پینگ‎پنگ‏باز آلمانی قرار گرفت که این بازی را واگذار و به عنوان چهاردهمی بسنده کرد.

مدال طلای "نوشاد عالمیان" دومین مدال تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات پروتور جهانی لوکزامبورگ بود، چون پیش از این، ترکیب عالمیان و نوروزی در بخش تیمی این مسابقات به مدال نقره دست یافته بودند.

پیمان حسنی (سرپرست تیم ملی تنیس روی میز) در این خصوص گفت: تیم ملی که با 8 بازیکن به لوکزامبورگ سفر کرده بود، شب گذشته عازم اتریش ‎شده تا پس از یک روز استراحت تمرینات خود را در آکادمی بین‌المللی اشلاگر پیگیری کند. همچنین جمعه آینده به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم هلند خواهیم شد.

گفتنی است؛ مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان 18 لغایت 25 اریبهشت‎ماه در روتردام هلند برگزار می‏شود.

کد خبر 133838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز