دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۸۵ - ۱۳:۰۰
۰ نفر

گروه اجتماعی: چتر ایمنی رفاه سال آینده تمام کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پرویز زارعی مدیرکل امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی، با اعلام این خبر گفت: در سال جاری بودجه فقر زدایی که در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت 6 میلیارد و 800 میلیون تومان برای هزینه کردن در 14 استان کشور بود.

زارعی با اشاره به اینکه این بودجه از محل تبصره 15 اعتبارات چتر ایمنی رفاه و از سوی وزارت رفاه و تأمین اجتماعی در اختیار این سازمان قرار گرفته است افزود: این بودجه در سال جاری برای توانمند سازی خانواده‌های زن سرپرست کشور صرف شده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی کشور افزود: 40 در صد از بودجه یاد شده به مسکن اختصاص یافته و مابقی آن صرف تقویت گروه همیار و بهبود تغذیه گروه هدف شده است.

بر اساس گفته‌های زارعی بودجه چتر ایمنی رفاه در سال آینده دو برابر شده و تمامی استانهای کشور تحت پوشش این چتر قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به بودجه ودیعه و ساخت مسکن برای مددجویان زن سرپرست خانوار در سال جاری توضیح داد: در سال جاری برای پرداخت ودیعه مسکن 1 میلیارد و 200 میلیون تومان و برای ساخت مسکن 5/1 میلیارد تومان بودجه در اختیار دفتر امور زنان و خانواده سازمان بهزیستی قرار گرفته است که پیشنهاد ما برای سال جاری 10 میلیارد تومان برای ودیعه مسکن است.

کد خبر 13410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز