چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: سازمان حج و زیارت اولویت‌های جدید حج تمتع امسال را برای ثبت‌نام زائران در کاروان‌ها اعلام کرد. مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت در این باره گفت:

حج

ودیعه‌گذارانی که تا 31 اردیبهشت سال‌1384 دارای فیش بانک ملی هستند می‌توانند برای تشرف به حج تمتع تا 24 اردیبهشت ماه برای ثبت نام به کاروان‌ها مراجعه کنند. علی‌اکبر غیرتی اظهار کرد: در زمان مراجعه همزمان زائران به کاروان‌ها‌، نام‌نویسی با رعایت اولویت ثبت‌نام بانکی انجام می‌شود و به محض تکمیل ظرفیت کاروان‌ها در سطح شهر و شهرستان مربوطه، ثبت‌نام متوقف خواهد شد. وی افزود: پیش از این افرادی که فیش ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع را تا تاریخ 20 فروردین‌84 داشتند برای ثبت نام دعوت شده‌اند. غیرتی دلیل اعلام اولویت‌های جدید را تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌های حج تمتع امسال اعلام کرد. به گفته وی از آغاز عملیات اعزام عمره‌گزاران تا‌کنون 350‌هزار زائر ایرانی به عربستان سعودی اعزام شده‌اند. امسال 800‌هزار زائر عمره‌گزار ایرانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

تاخیر پرواز عمره‌گزاران

ظاهرا تاخیر پرواز‌های حجاج به جزئی جدایی‌ناپذیر از سفر زیارتی خانه خدا تبدیل شده است. خبرگزاری مهر دیروز از سرگردانی و تاخیر 24‌ساعته زائران ایرانی در فرودگاه جده عربستان خبر داد. بلاتکلیفی مسافران ایرانی در فرودگاه جده به‌مدت 24‌ساعت در حالی اتفاق افتاد که هواپیمای ایران ایر در ساعت‌4 بامداد در فرودگاه بعد از 9ساعت تاخیر حضور داشت اما مقامات عربستانی به دلایلی مثل نبود نیرو و وجود مشکلات فنی حمل بار و کار ترخیص زائران را بارها به تاخیر انداختند.

کد خبر 134236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز