همشهری آنلاین : مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به ثبت‌نام حدود 399 هزار و 950 نفر در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی سال1390، از آغاز مهلت ویرایش اطلاعات از فردا سه‌شنبه،3 خرداد خبر داد.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در آزمون کاردانی نظام جدید آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای 399 هزار و 950 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: در آزمون سال گذشته 396 هزار و 354 نفر، متقاضی شرکت در این آزمون بودند.

وی از آغاز مهلت اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی آزمون از روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه خبر داد و افزود: داوطلبان می‌توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه، پنجم خرداد ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org برای اصلاح ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با تاکید بر اینکه داوطلبان می‌توانند در این مهلت مواردی که نیاز به ویرایش دارد را اصلاح و تغییر دهند، خاطرنشان کرد: پس از اتمام مهلت مذکور، هیچگونه تغییری امکانپذیر نیست.

توکلی با اشاره به توزیع کارت آزمون از سوم تا ششم مرداد ماه، گفت: آزمون کاردانی نظام جدید هفتم مرداد ماه در 41 کد رشته امتحانی برگزار می‌شود.

توکلی در خاتمه با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون در دهه سوم شهریور ماه از پذیرش 125 هزار داوطلب در این آزمون خبر داد.  

کد خبر 135774

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز