مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقه بزرگ اینترنتی «طراحی وب سایت» و «وبلاگ‌نویسی» برگزار می‌شود.

این جشنواره با مشارکت معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و از طریق دفتر امور زنان سپاه  برگزار می شود.

در این مسابقه به 10 وب سایت و وبلاگ برتر جوایز نفیسی توسط دفتر امور زنان سپاه و از طریق دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» اهداء خواهد شد.

معیار‌های انتخاب بهترین بلاگ نحوه طراحی ، جذابیت های بصری ، برنامه نویسی و استفاده از تصاویر گرافیکی ، نوع محتوی و ارزش و غنای مطالب درج شده است.

دفتر امور زنان سپاه ، به منظور ترویج فرهنگ استفاده صحیح و کاربردی از اینترنت و افزایش حضور بانوان در عرصه های اینترنتی و به تبع آن افزایش اطلاعات و محتوی منطبق با فرهنگ و ارزشهای اسلامی و ایرانی ، این مسابقه  را از طریق دبیرخانه همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» برگزار می‌کند.

در این مسابقه صرف نظر از جنسیت طراحان و مدیران وب سایت‌ها و وبلاگ‌ها ، موضوع و محتوی وب سایت طراحی شده و وبلاگ نویسی مورد نظر می بایست ، مختص بانوان باشد.

خدمات و محتوی درج شده بایستی  در راستای ترویج فرهنگ و  ارزشهای اسلامی و  مذهبی و تحکیم بنیاد خانواده و ارتقاء شان و منزلت بانوان باشد .

وب سایت و یا وبلاگ مورد نظر می بایست حداکثر تا تاریخ 1/6/85 طراحی و بارگذاری شده باشد و تا تاریخ قید شده ، اطلاعات مورد نظر دبیرخانه همایش در فرم شرکت در مسابقه ارسال شود. البته برای شرکت وب سایت ها و وبلاگ هایی که قبل از این تاریخ طراحی وبارگذاری شده اند مشکلی وجود ندارد.

همایش «زنان و اینترنت در هزاره سوم» در 8 و 9  آبان امسال در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 1377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز