یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: با گذشت خانواده کودک 9 ساله‌ای که در جنایتی وحشتناک توسط نوجوان 15 ساله‌ای به قتل رسیده بود، قضات دادگاه پرونده را از جنبه عمومی‌ بررسی می‌کنند.

ماجرای این جنایت هولناک زمانی فاش شد که اواخر آذر ماه 84، خانواده پسر 9 ساله‌ای به نام احمد زمانی که با تاخیر طولانی پسرشان روبرو شدند، نگران و مضطرب به مرکز پلیس شهریار رفته و از آنها برای یافتن فرزندشان کمک خواستند.

مادر این پسر در بازجویی‌های مقدماتی به کارآگاهان پلیس گفت:  ظهر امروز پسرم از مدرسه به خانه آمد و بعد از خوردن ناهار، ترازوی وزن کشی‌اش را برداشت و برای کار به میدان شهریار رفت، اما وقتی عصر به خانه بازنگشت نگران شده و از برادر بزرگترش خواستم به دنبال وی برود ولی هنگامی‌که او به تنهایی بازگشت و گفت: هیچ کس امروز احمد را در میدان ندیده، تصمیم گرفتم از پلیس کمک بخواهم.

با اظهارات این زن، تحقیقات پلیسی برای یافتن پسر وی آغاز شد و هنگامی‌که یکی از مغازه‌داران میدان شهریار گفت: احمد را با یکی از دوستانش، عصر همان روز درحالی که به طرف میدان می‌رفته‌اند دیده است، شناسایی این نوجوان در دستور کار پلیس قرار گرفت  و وی دستگیر شد.

با دستگیری این نوجوان وی در جریان بازجویی‌ها به قتل پسر 9 ساله اعتراف کرد و گفت، پس از آنکه احمد را در یک ساختمان نیمه‌کاره با ضربات چاقو به قتل رسانده، جسدش را در همان جا رها کرده است.

برپایه این گزارش، صبح یکشنبه متهم پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان انتقال یافت، اما هنگامی که اولیای دم در ابتدای جلسه دادگاه اعلام گذشت کردند، قرار شد قضات دادگاه متهم را از لحاظ جنبه عمومی‌جرم محاکمه کنند.

کد خبر 13916

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز