همشهری آنلاین: معاون برنامه‌ریزی استانداری تهران با تشریح برنامه‌های ویژه ماه رمضان از برپایی نمایشگاه عرضه اقلام ضروری در شهر و شهرستان‌های پایتخت خبرداد.

رمضان زولبیا

 نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به برنامه‌های استانداری در ایام ماه رمضان، گفت: تامین و توزیع مناسب کالای ضروری مورد نیاز مردم، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها، ارتقا رضایتمندی مردم و ترویج اخلاق تجاری ـ اسلامی در دستور کار ستاد ساماندهی تنظیم بازار استان تهران در ماه مبارک رمضان قرار گرفته است.

 وی با بیان اینکه 30 نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای ضروری در استان تهران ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود،افزود: این نمایشگاه‌ها توسط سازمان‌های میادین میوه‌وتره بار در شهر و شهرستان‌های استان از اول مردادماه 10 شهریورماه تحت نظارت ستاد تنظیم بازار استان برگزار می‌شود.

 ترکی تصریح کرد: تعیین قیمت انواع شیرینی در سطح استان و شهرستان‌های استان و نظارت بر اجرای صحیح آنها توسط اتحادیه قنادان از برنامه‌های در دستور کار ستاد ساماندهی قیمت‌ها و تنظیم بازار استان است.

 معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران ادامه داد: قیمت‌های نیازهای ضروری شهروندان از جمله روغن، شکر، گوشت قرمز، گوشت سفید، تخم مرغ، لبنیات، خرما، زولبیا و بامیه و انواع شیرینی مشخص شده و از اول مرداد تا پایان ماه مبارک رمضان گروه‌های نظارتی برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بر بازار این اقلام نظارت شبانه روزی خواهند داشت.

 وی خاطرنشان کرد:سامانه 124 به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایت‌های مردمی است و چنانچه تخلفی در زمینه قیمت‌ها وجود داشت می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز تخلفات را به این سامانه آنلاین اعلام کنند.

 به گفته ترکی، طبق هماهنگی صورت گرفته با تعزیرات حکومتی، شعبات سیار توسط این ارگان در مناطقی که مورد نیاز است دایر شود تا مسائل را پیگیری کنند و چنانچه پرونده‌ای تشکیل می‌شود در همان موعد خود رسیدگی شود.

کد خبر 139551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز