همشهری آنلاین : رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری غیر پزشکی دانشگاه آزاد در روزهای 16 و 17 تیر ماه از اعلام نتایج نهایی آزمون در نیمه دوم شهریورماه خبر داد.

عبدالله سجادی جاغرق در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تا کنون مورد خاصی از تقلب در آزمون امسال غیر پزشکی دانشگاه آزاد گزارش نشده است، اظهار کرد: در حال حاضر قرنطینه پاسخنامه‌ها تشکیل شده است و عوامل اجرایی قرائت پاسخنامه را آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام 660 هزار داوطلب در کنکور سراسری 90 غیر پزشکی دانشگاه آزاد، گفت: 5/8 درصد داوطلبان در جلسه آزمون غایب بوده‌اند.

سجادی با اشاره به پذیرش350 تا400 هزار داوطلب در این دوره از آزمون، اظهار کرد: نتایج نهایی آزمون نیمه دوم شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه در کلیه گروه‌های آزمایشی به استثناء گروه علوم ریاضی و فنی، زنان بیشترین داوطلبان را داشته‌اند، خاطرنشان کرد: در میان گروه‌های آزمایشی بیشترین داوطلبان زن متقاضی شرکت در گروه زبانهای خارجی بوده‌اند که تعداد آنان معادل 74 درصد است.

بر اساس این گزارش، آزمون رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در 236 حوزه در داخل کشور و 9 حوزه در خارج از کشور به طور همزمان در روزهای 16 و 17 تیر ماه برگزار شد.  

کد خبر 139852

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز