جمع بین پوشش و عفت زن با حضور در اجتماع مسئلهای حل نشده در اسلام نیست و نمیتوان گفت که وضعیت اجتماعی، تاریخی و سیاسی تغییر کرده و چنین مسئلهای مربوط به زمان حاضر است. عفت و کرامت زن میتواند حفظ شود و زن میتواند در تکالیف اجتماعیاش حضور زندهای داشته باشد. وی گفت: تاریخ ورود خط مبارزه با پوشش و عفاف و عفت زنان در کشور ما پروژهای استعماری است که از طریق رژیمهای وابسته از اواخر قاجار و دوران پهلوی آغاز شد؛ بهطوری که تا قبل از قاجار مسئلهای به نام بیحجابی نداشتیم و تنها 2 دسته از زنان حجاب نداشتند؛ یکی زنان غیرمسلمان و دیگری زنان اهل فحشا که بیحجاب در جامعه حضور پیدا میکردند.
حتی در ایران قبل از اسلام نیز حجاب سختتر بود و تنها مخصوص زنان طبقات بالا بود و اسلام هم حجاب را تخفیف داد و آن را برای همه زنان عمومی کرد. رحیم پور ازغدی افزود: در مسئله حجاب، نفوذ واقعی دشمنان از زمان قاجار شروع شد و در زمان پهلوی به اوج خود رسید. حتی برهنگی در اروپا نیز سابقه ندارد و پوشش و حجاب تا قبل از رنسانس عمومی بود بهطوری که تا قبل از قرن 20 اکثر زنان پوشیده بودند. وی اظهار داشت: یکی از علتهایی که موجب موفقیت تهاجم فرهنگی میشود، ضعفهای اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کشور و آسیبپذیری جامعه است. در واقع عدمکرامت اخلاقی در زنان و مردان موجب تهاجم فرهنگی میشود. رحیم پور ازغدی تصریح کرد: زنان برهنه تنها تاثیر جنسی در جامعه میگذارند اما زن محجبه تاثیر اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی در جامعه میگذارد.