همشهری آنلاین: تیم ملی هندبال جوانان در حالی برای شرکت در رقابت‌های جهانی یونان به این کشور سفر کرد که در یک اقدام نادر و کم نظیر محمد ناری، سرمربی این تیم هنگامی که به همراه سایر بازیکنان و مربیان برای سفر به یونان به فرودگاه امام خمینی (ره) رفته بود، ناگهان از ادامه همکاری با تیم ملی منصرف شد و از فرودگاه برگشت

هندبال

 به گزارش ایسنا، تیم ملی هندبال جوانان که به دلیل مشکلات اخذ روادید و اجازه خروج از کشور چند بازیکن بدون در اختیار داشتن حدود 30 درصد از ترکیب بازیکنان اصلی خود را برای حضور در مهم‌ترین رقابت‌های جهان هندبال آماده می‌کرد، از وجود سرمربی هم بی‌چهره ماند تا دیگر هیچ کس امیدی به موفقیت این تیم در جام جهانی نداشته باشد.

 در حالی که ناری سرمربی سابق تیم ملی مثل مسئولان فدراسیون هر گونه اظهار نظر درباره این موضوع را به پس از بازگشت تیم ملی از یونان موکول کرده است، خانواده‌ هندبال و پیشکسوتان هنوز در بهت چگونگی اعزام یک تیم به جام جهانی بدون سرمربی و بازیکنان کلیدی به سر می‌برند.

 علی حبیبی، مربی تیم ملی بزرگسالان با اظهار تعجب از این واقعه از بیان هر گونه اظهار نظر خودداری کرد و تنها گفت: کاش فدراسیون و سرمربی جوانان زودتر مواضع خود را اعلام می‌کردند.

 وی درباره پیش‌بینی عملکرد ملی پوشان در یونان نیز خاطر نشان کرد: فکر می‌کنم اگر تیم با این شرایط همان نتیجه‌ دوره قبل را تکرار کند به موفقیت بزرگی دست یافته است. امیدوارم ملی پوشان بتوانند کانادا را شکست دهند.

 کیوان صادقی از مربیان و کارشناسان برجسته هندبال نیز با اظهار تاسف از وضعیت تیم ملی گفت: این برای هندبال ایران یک آبروریزی است. ناری بارها اعلام کرد بود که بدون وجود بازی تدارکاتی مناسب و همچنین در اختیار نداشتن چند بازیکن نمی‌توان انتظار زیادی از تیم ملی داشت، اما کناره گیری از تیم ملی به این ترتیب هم درست نبود.

 مهدی رهبری مربی و کارشناس جوان هندبال نیز با اظهار تعجب خاطرنشان کرد: هنوز دلیل این رفتار سرمربی تیم ملی مشخص نیست و باید دید مشکل اصلی چه بوده است؟ به هر حال این اتفاقات اصلا خوشایند نیست و امیدوارم دیگر شاهد این موارد نباشیم.

کد خبر 140621
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز