گروه اقتصادی: تداوم نابسامانی بازار نان با وجود 2 بار افزایش در 7 ماه گذشته و پایین بودن کیفیت آن سرانجام باعث تغییر متولی نان کشور و انتقاد وزیر بازرگانی از این شرایط و وعده برای بهبود کیفیت نان شد.

نان

به گزارش همشهری، بازار نان که تا هفته پیش تحت مدیریت حمید علیخانی قرار داشت از هفته جاری مدیریت جدیدی را تجربه می‌کند تا شاید بتواند با ارتقای کیفیت، رضایت مردم را جلب کند. در این راستا، وزیر بازرگانی که تا دیروز فقط بر برنامه ارتقای کیفیت نان متمرکز بود، به انتقاد از کیفیت نان پرداخت و با صدور 9دستور، بهبود ارتقای کیفیت آرد و نان را خواستار شود.

مهدی غضنفری دیروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران سازمان بازرگانی دولتی ایران با بیان اینکه کیفیت آرد و نان را دریابید در تبیین 9 دستور کار عباس قبادی، مدیرعامل جدید شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: این شرکت باید ماموریت‌ها و استراتژی جدید و نوآورانه خود را در فضای ادغام و با توجه به هدفمندی زنجیره گندم، آرد و نان ترسیم کند.

وی توسعه نان صنعتی و به مشارکت طلبیدن بخش خصوصی در واگذاری‌ها را یادآور شد و گفت: باید استانداردهای گندم، آرد و نان کامل شده و وضعیت سیلوهای نیمه تمام و مواردی از این دست با مبنا قرار دادن نقش بخش خصوصی مشخص شود.

کد خبر 141193
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز