همشهری آنلاین: تیم پیکان عصر روز جمعه (7 مرداد) در دیدار حساس مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های آسیا، تیم تانگ دیناستی چین را شکست داد.

volleyball

در دیدار نیمه نهایی پیکان موفق به برد سه بر صفر (25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 17 ) شد.

شاگردان پیمان اکبری به جز لحظات ابتدایی مسابقه در تمام امتیازها از تانگ دیناستی پیش بودند. اکبری در امتیازات مختلف، بهبودی و صفایی را به میدان آورد و در عین استراحت دادن به حسینی و بازارگرد، امتیازات زیادی با این بازیکنان کسب کرد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، پیش از مسابقه پیکان و تانگ دیناستی چین، آلماتی قزاقستان که همان تیم ملی این کشور است، سه بر یک ساکایی بلازر ژاپن را برد و راهی دیدار نهایی شد.

تیم پیکان در مرحله یک چهارم نهایی نیز 3 بر 1 تیم "سامسل بابل بانک" اندونزی را برد و در جمع چهار تیم مرحله نیمه نهایی این مسابقات قرار گرفت.

در این دیدار که رئیس جمهور اندونزی از نزدیک شاهد آن بود، بازیکنان پیکان دو ست نخست را به راحتی و با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 18 به سود خود تمام کردند اما در ست سوم درحالی که سرمربی خودروسازان از چند بازیکن ذخیره خود استفاده می‌کرد، به یک باره بازیکنان "سامسل بابل بانک" بازی عقب افتاده را با برد 27 بر 25 عوض کردند.

در ست چهارم هم پیکانی‌ها چندین امتیاز از حریف پیش بودند اما در نهایت با نتیجه نزدیک 25 بر 23 این ست را به سود خود تمام کردند.

مسابقه فینال این رقابت‌ها شنبه (8 مرداد) ساعت 19 به وقت محلی ( 16:30 به وقت ایران) میان دو تیم پیکان و آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

 

کد خبر 141606
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز