تابستان وقت بازی و تفریح و یادگیری است، آن هم با خواندن کتاب‏های خوب. حالا اگر بشود با کتابی کلی آزمایش علمی کرد و چیزهای جدید هم یاد گرفت که دیگر چه بهتر و جذاب‌تر!

هفته‌نامه دوچرخه شماره 612

«بسته‏های آموزشی تاب» یکی از این نمونه کتاب‌هاست. این بسته‏ها در قالب‏های جدیدی عرضه شده‎اند که جذابیت زیادی به مطالب داخل آن داده است. مثلاً «54 کارت آزمایش‏های شگفت‏انگیز علمی» یکی از این بسته‎هاست که به شکل کارت‏های بازی ارائه شده است. به راحتی می‎توانید هر یک از این کارت‌ها را کنار خود بگذارید، آزمایش کنید و قوانین و پدیده‎های علمی را یاد بگیرید.

یا کتاب «خطای بینایی» نوشتۀ رضا روحانی؛ روی جلد این کتاب، وسایلی چسبانده شده که با خواندنش می‏توانید با بسیاری از خطاهایی که چشم ما مرتکب می‏شود، آشنا شوید و توضیحات بیشتر را به همراه سی‌دی و عینک مخصوص در داخل کتاب دنبال کنید.

کتاب جالب دیگر این مجموعه «حباب‏های غول‎پیکر» است که نفیسه نعیمی‎پور آن را ترجمه و به‌همراه وسیله‏ مخصوصی به بازار کتاب ارائه کرده؛ با این وسیله می‌توان حباب‎هایی درست کرد که یک آدم در آن، جا‎ بشود!

این بسته‏های علمی را نشر دیبایه منتشر کرده است؛ بسته‌هایی که می‌تواند هم سرگرمتان کند و هم مطالب جالبی به شما یاد بدهد. برای تهیه این بسته‌ها می‌توانید با شماره 22886450 تماس بگیرید.

کد خبر 141684
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز