دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۱
۰ نفر

گروه ادب و هنر: با آغاز ماه مبارک رمضان، هنوز تکلیف فیلم‌های اکران ویژه این ماه مشخص نشده است.

درحالی‌که مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی از نمایش قطعی «یوسف پیامبر»، «سنگ اول»، «مامان بهروز منو زد» و «سفر سرخ» در قالب طرح اکران ویژه رمضان خبر داده بود، سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران سفر سرخ ابراز بی‌اطلاعی کرد. به گفته حبیب کاوش، درخواستی برای اکران سفر سرخ به شورای صنفی نمایش ارائه نشده است. ضمن اینکه گفته می‌شود تهیه‌کننده سنگ اول از اکران فیلمش در قالب این طرح منصرف شده است.

سخنگوی شورای صنفی نمایش از عدم‌درخواست نمایش فیلم «سفر سرخ» در طرح اکران ویژه رمضان از سوی پخش‌کننده فیلم خبر داد. حبیب کاوش سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با فارس درخصوص عدم‌حضور فیلم سینمایی سفر سرخ ساخته حمید فرخ‌نژاد در فهرست فیلم‌های طرح اکران ویژه رمضان گفت: درخواستی از جانب پخش‌کننده این فیلم به دست ما نرسیده است که بخواهیم فیلم را برای اکران در ماه رمضان معرفی کنیم. وی افزود: ما حق انتخاب فیلم‌ها را نداریم و هر کسی که درخواست کند، قبول می‌کنیم. باید ببینید پخش فیلم سفر سرخ دست چه کسی است و چرا اقدام نکرده است؟

این در حالی است که حمید فرخ‌نژاد، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم سینمایی سفر سرخ درخصوص اعلام نشدن نام فیلم سینمایی سفر سرخ در فهرست فیلم‌های طرح اکران ویژه رمضان گفت: من این موضوع را الان از شما می‌شنوم. تا دیروز که ما برای بحث تبلیغات فیلم به بنیاد سینمایی فارابی رفته بودیم، مشکلی نبود. وی با بیان اینکه امیدوارم مشکل اکران فیلم «سفر سرخ» حل شود، افزود: فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد البته هر موقع که فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد، مشکل به‌وجود می‌‌آید!

داروغه‌زاده: تهرانی‌ها در ماه مبارک رمضان با بلیت اتوبوس به سینما می‌روند

شهروندان تهرانی در ماه مبارک رمضان می‌توانند از تسهیلات پردیس‌های سینمایی شهرداری به‌صورت نیم‌بها استفاده کنند. به گزارش روابط عمومی مؤسسه تصویر شهر، ابراهیم داروغه‌زاده مدیر‌عامل مؤسسه تصویر شهر در این باره گفت: در راستای سیاست‌های سازمان فرهنگی هنری و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران مبنی بر ترویج فرهنگ استفاده صحیح از حمل‌ونقل عمومی و همین طور استفاده از امکانات دولت الکترونیک در بهره‌مندی از خدمات شهری، تمامی شهروندان تهرانی که از بلیت الکترونیک اتوبوس به جای پول نقد در هنگام بهره‌مندی از خدمات اتوبوسرانی شهر تهران استفاده می‌کنند، می‌توانند در ایام ماه مبارک رمضان از تسهیلات 50 درصد تخفیف جهت تماشای فیلم‌های سینمایی در حال اکران در پردیس‌های وابسته به شهرداری تهران (ملت، تماشا، راگا و رازی) استفاده کنند.

کد خبر 141946
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز