معاون امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر اینکه باید سطح خدمات و پروژه‌ها ارتقاء یابد گفت: امیدوارم برنامه و بودجه سال 86 شهرداری تهران تا پایان بهمن ماه در شورای اسلامی شهر تهران به نتیجه برسد

و ما با برگزاری همه مناقصات در اسفندماه از اول فروردین  سال آینده شاهد آغاز فعالیت‌ها باشیم.

فرهاد یعقوبی که به منظور اجرای مرحله دوم طرح جهادی 137 در جلسه‌ای با مدیران و معاونان شهرداری منطقه 4 حاضر شده بود گفت: بنا به تاکید شهردار تهران، همه اعتبارات و بودجه‌های شهرداری‌ها باید به محلات برود و همه نیازهای محلات که از نظر کارشناسی قابل اجراست، برطرف شود.

به گفته معاون امور مناطق شهرداری تهران،  ارتباط با شورایاری‌ها یکی از مسائل اصلی فعالیت مناطق شهرداری  است که در سال آینده باید تعریف بهتری پیدا کند.  وی افزود: شورایاری‌ها باید از برنامه‌های در دست اجرا در محلات خود مطلع باشند و در اجرای این برنامه‌ها نظارت داشته باشند.

یعقوبی ارتقاء بخش خدمات شهری را از دیگر برنامه‌‌های سال آینده شهرداری عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های  مناطق شهرداری در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه خدمات شهری باید به‌گونه‌ای باشد تا شهروندان ماه به ماه و فصل به فصل تغییرات را در محله خود  احساس کنند.

وی گفت: مشکلات مربوط به بافت‌های فرسوده در محله‌های خاک سفید و تهران ‌نو،  شهروندان آن را دچار بلاتکلیفی کرده است. به همین منظور، تمامی سازمان‌ها و بخش‌های مرتبط با این موضوع وارد عمل شده و برای این دومحله تعیین تکلیف کنند؛ چرا که شهروندان بسیاری با سامانه 137 تماس گرفته و خواستار تصمیم‌گیری در این مورد شدند.

معاون امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه شهرداری منطقه 4 در 9 ماهه نخست امسال پیشرفت خوبی در همه بخش‌ها داشته است، گفت: در برنامه و بودجه سال 86 منطقه که بر اساس مطالبات مردم، نیاز شورایاری‌ها و محلات تنظیم شده است 52 درصد افزایش بودجه در بخش عمرانی داشته‌ایم و امیدواریم شورای اسلامی شهر تهران این برنامه و بودجه را مصوب کنند تا نیازهای شهر برطرف شود.

یعقوبی افزود: همچنین بر اساس مطالبات شهروندان منطقه 4 از سامانه 137، این منطقه در سال آینده نیاز به 5/7 میلیارد تومان در بخش آسفالت دارد، که این موضوع نیز در برنامه سال 86 منطقه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله به صورت کامل در سطح منطقه 4 اجرا شده و بنا به گزارش‌های رسیده این منطقه به 700 عدد مخزن زباله نیاز دارد که به زودی تأمین خواهد شد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه باید نظارت فنی با حساسیت بر روی فعالیت‌های عمرانی مناطق صورت گیرد، گفت: ساخت و سازهای غیرمجازی در منطقه 4 شهرداری و دیگر مناطق گزارش شده است که به نظر من عدم نظارت نواحی شهرداری باعث این موضوع شده است و امیدواریم با نظارت خوب نواحی کمتر با چنین مشکلاتی مواجه شویم.

 وی در ادامه اظهار کرد: پروژه پارک الغدیر به‌علت مشکلاتی که وجود دارد نیمه‌تمام مانده است که به‌سرعت باید با رفع موانع و مشکلات، این پروژه به اتمام برسد.  همچنین احداث دو مرکز خرید دام و خرید و فروش خودرو هم باید در دستور کار منطقه قرار گیرد.

کد خبر 14208

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز