اسفندیار اختیاری در گفتوگو باایسنا، گفت: تغییر کتب درسی چنانچه با کار کارشناسی و نظر خبرگان جامعه نباشد، عملا نمیتواند تاثیر مثبتی داشته باشد.
رییس کمیته پژوهش و فناوری مجلس افزود: علاوه بر اخذ نظر کارشناسی، افراد آموزش دهنده این کتب نیز باید آموزشهای لازم را فراگیرند.
وی ادامه داد: گزارشهایی در روزهای اخیر شنیده شده که کتب مقطع دبستان تغییر خواهد کرد ولی هنوز نمونه کتب تغییر یافته به مجلس ارائه نشده است.
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: کمیسیون در نظر دارد در هفتههای آینده این موضوع را بررسی کند.