دوشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: خانواده قذافی وارد الجزایر شده‌اند. این خبر را شبکه تلویزیونی الجزیره اعلام کرد. اما دیلی میل هم نوشت قذافی و مقامات زژیم او در فرودگاه بین‌المللی پایتخت زیمبابوه دیده شده‌اند

gaddafi

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد و هانیبال قذافی دو تن از فرزندان دیکتاتور لیبی، صفیه همسر و عایشه دختر وی به همراه اعضای خانواده خود وارد الجزایر شدند.

به گزارش‌های تایید نشده از فرار دیکتاتور لیبی به زیمبابوه و پناهنده شدنش به رابرت موگابه رئیس جمهوری این کشور حکایت دارد.

در همین حال خبرگزاری مهر هم به نقل از دیلی میل، نوشت گزارش‌ها از دیده شدن معمر قذافی و مقامات رژیمش در فرودگاه بین‌المللی حراره پایتخت زیمبابوه حکایت دارد.

libya profileبر این اساس، قذافی پس از پیشروی انقلابیون در شهر زادگاهش سرت به منظور پناهنده شدن به دوست سابقش رابرت موگابه به این کشور گریخته است.

دیلی میل به نقل از مخالفان دولت موگابه از ورود قذافی به زیمبابوه با یک جت نیروی هوایی این کشور در روز چهارشنبه گذشته 2 شهریور خبر داده است.

شاهدان عینی می‌گویند قذافی به عمارتی در حومه حراره انتقال داده شده و آنها حرکت کاروان محافظان زن وی در این منطقه را دیده‌اند.

کشته شدن خمیس قذافی

شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد یکی از فرماندهان عملیاتی انقلابیون لیبی به العربیه گفت خمیس قذافی دیروز در نبرد ترهونه در جنوب این کشور کشته شد.

gaddafi

درخواست شورای ملی انتقالی لیبی از الجزایر

شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد شورای ملی انتقالی لیبی از الجزایر درخواست خواهد کرد که خانواده معمر قذافی را تحویل دهد.

بعد از تایید ورود همسر و سه نفر از فرزندان قذافی به خاک الجزایر ، انقلابیون لیبی اقدام الجزایر در پناه دادن به خانواده قذاقی را اقدام تجاوزکارانه دانستند.

کد خبر 144436
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز