چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

همه شکایت‌های مردم مربوط به گرانی و گرانفروشی کالا است.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان با بیان این مطلب گفت:

99 درصد تماس‌های مردمی با تلفن 124 مربوط به موضوع افزایش قیمت‌ها و تنها یک درصد در زمینه کمبود کالاست و سازمان حمایت با متخلفان برخورد می‌کند.

محمدحسن نکویی‌مهر با تشریح عملکرد تماس‌های مردمی با شماره تلفن 124 گفت: از مجموع 12 هزار و 859 مورد گزارش دریافت‌شده این سامانه، 99 درصد سهم گرانی و یک درصد سهم کمبود کالا بوده است.

کد خبر 145029
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز