همشهری آنلاین: نمایشگاه عکس پانزدهمین جشن سینمای ایران با تقدیر از نامزدهای بخش عکس شامگاه گذشته ـ 18 شهریور ماه ـ در خانه هنرمندان ایران افتتاح شد.

به گزارش ایسنا،در این نمایشگاه‌ها عکس به روی دیوار رفته که هر کدام گوشه‌ای از رخدادهای سینمایی را از جلوه‌های ویژه تا پشت صحنه‌ها روایت می‌کنند.

در افتتاح این نمایشگاه که با حضور جمعی از سینماگران برگزار شده بود‌، کیومرث پوراحمد ضمن تقدیر از این هنرمندان عکاس لوح کاندیداهای بخش مسابقه پانزدهین جشن سینمای ایران را اهدا کرد.

علی نیک رفتار برای عکس فیلم‌های "اینجا بدون من"،"یه حبه قند" تقدیر شد.

جواد جلالی نیز برای عکاسی فیلم "بدرود بغداد" مورد تقدیر قرار گرفت.

بابک برزویه برای فیلم "محاکمه در خیابان" ،‌ نادر فوقانی "من ‌،مادرم‌،حسن" و بهرنگ دزفولی زاده برای فیلم "اسب حیوان نجیبی است" لوح تقدیر خود را از دبیر جشن خانه سینما‌ دریافت کردند.

پور احمد در ادامه مراسم گفت: هر کدام از این عکاسان چهار فریم عکس به بخش مسابقه ارائه دادند و جایزه نفر برتر این بخش 25 شهریورماه اهدا خواهد شد.

در این مراسم هنرمندانی چون گوهر خیراندیش‌، رضا میرکریمی‌، مازیار میری‌،قربان نجفی،‌سیمون سیمونیان‌، بهنام تشکر‌،امیرالحسین علم الهدی و ... حضور داشتند.

خانه‌ هنرمندان واقع در خیابان طالقانی‌، انتهای خیابان موسوی،‌ باغ هنر تا 31 شهریور ماه میزبان بازدید کنندگان از این نمایشگاه است.

 

کد خبر 145190

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز