نخستین تمرین پرسپولیس پس از شکست تلخ مقابل استقلال صبح روز گذشته برگزار شد که این تمرین پرحاشیه تحت‌تأثیر درگیری لیدرهای پرسپولیس با بازیکنان این تیم قرار گرفت.

استیلی

در حالی که دقایق ابتدایی تمرین سپری شده بود لیدرهای پرسپولیس شروع به فریاد زدن کردند و مخاطب آنها کسی نبود جز محمد نوری. لیدرهای پرسپولیس با الفاظی ناشایست نوری را مورد خطاب قرار داده و به‌شدت علیه او موضع گرفتند. آنها خطاب به نوری گفتند:«تو بازیکن دایی هستی و دلت با اوست. چرا به تمرینات راه آهن می‌روی تا دایی را ببینی؟»

داد و فریادهای لیدرها لحظه به لحظه شدیدتر می‌شد و این بار نوبت یکی دیگر از لیدرها بود که این جملات را به زبان آورد:«چرا پنالتی را به بیرون زدی؟ چرا کسی نبود مجیدی را بگیرد؟ چرا کسی نبود قلم پای مجیدی را بشکند تا هر سال به ما گل نزند؟» نوری که از‌ شرایط پیش‌آمده ناراحت شده بود به سمت لیدرها رفت و از پشت فنس با آنها رودررو شد. آنها دست یکدیگر را می‌کشیدند و در این هنگام لیدرها به نوری گفتند: «بالاخره تمرین تمام می‌شود و تو هم بیرون می‌آیی.»

عصبانیت کریمی

عده‌ای از هواداران پرسپولیس که پشت در مانده بودند با صدای بلند اعتراض می‌کردند. علی کریمی که شاهد این سر و صداها بود با ناراحتی و عصبانیت گفت: «این چه طرز صحبت کردن است؟ باید با احترام بگویید که لطفا در را باز کنید.

مگر ما بازیکنان از این شرایط خوشحالیم که شما اینطور رفتار می‌کنید؟» فریادهای اعتراض آمیز تماشاگران اما ادامه داشت:«چرا مهدوی‌کیا جذب نشد؟ مگر نمی‌بینید سمت راست ما اتوبان شده است؟ شما بازیکنان سر سالاد الویه با هم دعوا می‌کنید و در بازی تمرکز ندارید. چرا کاشانی به ورزشگاه نیامده بود؟ چرا باشگاه جواب کری‌های فتح‌الله‌زاده و مظلومی را نمی‌دهد؟» لیدرها همچنین در ادامه اعتراض‌های خود این بار محمد نصرتی را نشانه گرفتند. آنها از اینکه او بعد از بازی، با لبخند مقابل دوربین ایستاده بود ناراحت بودند و می‌گفتند:«بازیکنی که با استقلال قرارداد می‌بندد و بعد به پرسپولیس می‌آید همین طور هم می‌شود. انگار این آقا آمده بود سیزده به‌در!» نصرتی هم در جواب گفت:«گزارشگر با خنده از من سؤال کرد و من هم با خنده جواب دادم؛ این ایراد دارد؟»

پس از پایان تمرین، نوری به سمت لیدرها رفت و گفت: «حال خودم هم خوب نیست و بابت از دست دادن پنالتی خیلی ناراحتم. رحمتی دست من را خواند اما اگر ضربه داخل چارچوب بود به احتمال زیاد دست او به توپ نمی‌رسید. خودم توپ را به اوت زدم و هرگز این پنالتی سیاه و روز بد را فراموش نخواهم کرد. اگر می‌دانستم گل نمی‌شود هرگز پشت توپ نمی‌رفتم.»

کریمی که از نحوه برخورد لیدرها باز هم عصبانی شده بود، گفت: «این چه طرز برخورد است؟ طرف پنالتی را گل نکرده، دلیل نمی‌شود این رفتارها را بکنید، من هم قبول دارم باخت بدی بود ولی با این برخوردها چیزی درست نمی‌شود. کل تیم از این اتفاق ناراحت است.»یکی از هواداران از کریمی پرسید که چرا کاشانی جواب کری‌های فتح‌الله‌زاده را نمی‌دهد و کریمی هم گفت: «دیگر نمی‌توانم در این باره صحبت کنم. من حرف‌هایی که باید از جانب خودم می‌زدم را زدم و هیچ وقت هم در زمین کم‌فروشی نکرده‌ام.»

وقتی تمرین تمام شد لیدرها که منتظر خروج بازیکنان از زمین بودند با غلامرضا رضایی روبه‌رو شدند. آنها با این مهاجم برخورد تندی داشتند تا او هم از کوره در برود و با آنها دست به یقه شود. رضایی به لیدرها گفت: «فکر کرده‌اید چه خبر است که اینطور داد و بیداد می‌کنید؟ آقایانی که ادعا دارند من کم‌کار بوده‌ام بروند ببینند من چند کیلومتر دویدم.» در این هنگام علی کریمی که به رختکن رفته بود بار دیگر بازگشت و در حالی که فریاد می‌زد این جملات را به زبان آورد: «چرا بلند صحبت می‌کنید؟ با این رفتارها چیزی درست نمی‌شود.»

استیلی در میان این حاشیه‌ها سعی می‌کند آرامش را به تیمش بازگرداند. او می‌گوید: «منتقدان با تبر به جان ما افتاده‌اند ولی در جلسه روز شنبه با کاشانی، او حمایت صددرصد خود را از ما اعلام کرد.» استیلی امیدوار است به‌دلیل رابطه صمیمی با کاشانی در پرسپولیس بماند ولی با اوج گیری انتقادات و جلسه کمیته فنی باشگاه در روزهای آینده، شاید اتفاقات جدیدی بیفتد.

کد خبر 145971
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز