همشهری آنلاین: رئیس جمهور در پیامی نخستین قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در جام ملت های آسیا را تبریک گفته و آن را نوید بخش قهرمانی در جهان برای این رشته ورزشی کشور دانست .

New York - September 22 - 2011
دکتر محمود احمدی نژاد شامگاه پنج شنبه به دنبال کسب نخستین عنوان قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در طول شانزده دوره رقابتهای جام ملت های آسیا این پیروزی را نشانه دیگری از به ثمر نشستن نهال خودباوری در ایرانیان عزیز بویژه جوانان برومند این سرزمین الهی عنوان کرد

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است : بسم الله الرحمن الرحیم الهم عجل لولیک الفرج ایستادن مقتدرانه تیم ملی والیبال کشورمان بر سکوی قهرمانی جام ملتهای آسیا را به ملت بزرگ ایران ،بازیکنان ،مربیان وزحمتکشان تیم ملی والیبال صمیمانه تبریک می گویم . نخستین قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات جام ملت های آسیا نشانه دیگری از به ثمر نشستن نهال خودباوری در ایرانیان سرافراز بویژه جوانان برومند این سرزمین الهی ونویدبخش قهرمانی جهان برای والیبال کشور است . یقینا رویش جوانه های خودباوری و امید در نسل جوان ،فتح بلند ترین قله ها را در همه عرصه ها ممکن می سازد و صد البته ملت افتخار آفرین ایران این شایستگی بزرگ را دارد . از همه دست اندرکاران ورزش والیبال که پرچم زیبا، الهی و پرافتخار ایران عزیز را به اهتزار درآوردند صمیمانه سپاسگذاری می نمایم و از خداوند متعال عزت روز افزون ملت ایران و سرافرازی فرزندان مومن و قهرمان میهن اسلامی را مسئلت دارم.

محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 147026
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز