استقلال بعد از شکست دادن سایپا یک هفته تقریبا پرحاشیه را پشت‌سر گذاشت.

فوتبال

این مسائل استقلال را چند روزی دچار حاشیه کرد و حالا موج اعتراض از اردوی استقلال به اردوی پرسپولیس رسیده است.
حمید استیلی در 2بازی اخیر جواد کاظمیان را به یک نیمکت نشین محض تبدیل کرد در ضمن وحید هاشمیان هم که در بازی با فجر سپاسی یک گل زد و یک پاس گل داد، مقابل صبا نیمکت‌نشین شد. ناراحتی آنها روی نیمکت کاملا مشهود بود هر چند که ترجیح دادند اعتراض تندی به تصمیمات استیلی نداشته باشند.

کاظمیان: حرفی ندارم

کاظمیان از نیمکت نشینی به‌حدی ناراحت بود که بعد از پایان بازی بلافاصله رختکن را ترک کرد و بدون اینکه با استیلی روبه‌رو شود ورزشگاه آزادی را ترک کرد.استیلی اما در مورد این حرکت کاظمیان موضع ملایمی گرفته و مثل همیشه دوست ندارد جنجالی حرف بزند.او می‌گوید:« او با خوردبین هماهنگ کرده بود ولی باید بگویم مهم تیم است و فرد ملاک نیست. من به همه به یک چشم نگاه می‌کنم و هر کس شرایط خوبی داشته باشد به زمین خواهد رفت.

من با کاظمیان جلسه خواهم گذاشت ولی هر حرفی نباید در رسانه‌ها زده شود.»کاظمیان اما بعد از اتفاقاتی که در بازی جمعه شب افتاد سیاست سکوت در پیش گرفته و به همشهری می‌گوید: «دیگر حرفی ندارم و صحبت‌هایم را بعد از پایان بازی انجام دادم. الان هم حرفی برای گفتن ندارم و نمی‌خواهم حاشیه درست شود.»

جزو بهترین‌ها هستم

‌نیمکت‌نشینی هاشمیان هم بعد از درخشش او مقابل فجر سپاسی دور از انتظار بود. به‌نظر می‌رسد این بازیکن بی‌حاشیه هم از تصمیم استیلی ناراحت است، هاشمیان می‌گوید: «من با پرسپولیس قرارداد دارم، حالا چه یک دقیقه بازی کنم چه 90دقیقه. هیچ وقت به مربی نگفتم چرا در فهرست اصلی نیستم. فقط 2راه دارم، اول اینکه خوب تمرین کنم که فکر می‌کنم در تمرینات جزو بهترین‌ها هستم و دوم اینکه در مسابقات عملکرد خوبی داشته باشم که در بازی با فجر یک گل زدم و یک پاس گل دادم.»

هاشمیان بعد از گفتن این جملات طعنه آمیز ادامه می‌دهد:« من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و حرفه‌ای بودنم را با حضور 11ساله در بوندس‌لیگا ثابت کردم اما فقط من نباید حرفه‌ای بودنم را ثابت کنم و بقیه هم باید نشان دهند حرفه‌‌ای هستند. ‌از روز اول که به پرسپولیس آمدم دستم شکست و تا هفته چهارم نمی‌توانستم بازی کنم اما از دیدار با نفت آبادان شرایط خوبی داشتم که فرصت حضور در زمین را به دست نیاوردم.البته بازیکن نیمکت‌نشین نباید خودکشی کند در ضمن فوتبالیست از اینکه پول گرفته و بازی نمی‌کند نباید خوشحال باشد.»

ردپای پروین

علی پروین پس از سال‌ها به پرسپولیس برگشته و به‌نظر می‌رسد رد پای او در مسائل فنی پرسپولیس و چینش ترتیب این تیم دیده می‌شود. حتی می‌گویند او قرار بود ابراهیم آشتیانی را به‌عنوان سرپرست جانشین محمود خوردبین کند که این اتفاق در نهایت عملی نشد. پروین البته بعد از بازی بحث دخالت در کار استیلی را رد کرد و ترجیح داد از واژه «مشاوره» استفاده کند. استیلی هم در این خصوص می‌گوید: «من اصلا پروین را در ورزشگاه ندیدم ولی اگر لازم باشد از او کمک می‌گیرم.»

یکی دیگر از اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار زمانی رخ داد که علی کریمی تعویض شد و بعد از حضور روی نیمکت پرسپولیس مدام با بازیکنان داخل زمین حرف می‌زد. به‌طور حتم حرف زدن در مورد مسائل فنی ارتباطی به بازیکن ندارد ولی کریمی که معمولا نیمکت‌نشین نمی‌شود بازیکنان پرسپولیس را هدایت می‌کرد. حتی می‌گویند کریمی با پروین اختلاف دارد ولی کاپیتان پرسپولیس بعد از پایان بازی این موضوع را تکذیب کرد. البته او به نوعی جواب مصاحبه پروین که گفته بود بازیکنان پرسپولیس خسته هستند را داد و گفت که خستگی بازیکنان به خاطر تمرینات زیاد پرسپولیس بود.

کد خبر 147191
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز