درگیری لفظی مدیریت فعلی باشگاه سپاهان با مدیریت قبلی که از ابتدای فصل شروع شد، در آخرین برنامه90 به اوج رسید و روز گذشته نیز طرفین پاسخ یکدیگر را دادند.

فوتبال

رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در برنامه90 بازهم از بدهی هنگفت مدیریت قبلی گلایه کرد و گفت: «80‌درصد بودجه سال90 را گرفته‌ایم که بخش عمده‌ای از آن برای بدهی‌ها رفته است. 18‌میلیون برای قربانی کردن گوسفند و 2‌میلیون برای بستنی در این باشگاه هزینه شده بود که آن را پرداخت کردیم.»

حسینی همچنین گفت که چرا در سفرها اعضای خانواده برخی مسئولان سابق هم بودند که پورسینا، رئیس قبلی هیأت مدیره سپاهان چنین پاسخ داد: «این سفری که آقای حسینی اشاره می‌کند مربوط به سفر سوریه است که باشگاه پروازی چارتر داشت و پول هر کسی که آمده بود را تمام و کمال، پرداخت کرد.»

مدیریت فعلی ادعا می‌کند که مدیریت قبلی چیزی حدود 11‌میلیارد تومان بدهی داشته و اکنون که آنها از این باشگاه رفته‌اند، مدیریت فعلی به دردسر افتاده است. گفته می‌شود بدهی این باشگاه باعث استعفای رحیمی، مدیرعامل سپاهان شده است. طبق شنیده‌ها، این برای چهارمین بار است که رحیمی قصد جدایی از باشگاه سپاهان را داشته و مورد قبول قرار نگرفته است. رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان در این رابطه تأکید کرد:

«رحیمی از اینکه بدهی‌های باشگاه بر عملکرد تیم‌های سپاهان تأثیر منفی بگذارد، نگران است و شاید او به همین دلیل استعفای خود را مطرح کرده است.» اما رحیمی روز گذشته به مهر گفت: «آنقدر بدهی باشگاه زیاد است که دوست ندارم دیگر به باشگاه سپاهان بیایم. آنهایی که مانده‌‎اند و آنهایی که رفته‌اند همه از ما طلبکارند. در این شرایط باید بودجه امسال را صرف پرداخت بدهی‌ها کنیم.»

محمدرضا ساکت، مدیرعامل پیشین سپاهان اما مدعی است که بدهی گذشته سپاهان طبیعی است، ولی این بدهی به قدری نیست که رئیس هیأت مدیره سپاهان مطرح می‌کند. ساکت به ایسنا گفت: «واقعا عدد بیش از 10‌میلیارد تومانی که ایشان در این‌باره مطرح می‌کنند صحیح نیست و طبق مکاتبات که مدارکش درون باشگاه وجود دارد، بدهی‌های سپاهان بین 5‌میلیارد و 700‌میلیون تومان تا 6‌میلیارد تومان است. تمامی باشگاه‌ها بدهی‌های جاری دارند و بعضی نسبت به آن اذعان می‌کنند اما ظاهرا استثنائا درباره سپاهان با ادبیات دیگری مطرح شده و شائبه غیرقانونی بودن آن را متبادر می‌سازد.»

پورسینا، رئیس قبلی هیأت مدیره سپاهان پیش از ساکت گفته بود که «تا قیامت اگر یک ریال بدهی مدیریت قبلی ثابت شد، پرداخت خواهیم کرد.» اگرچه ساکت درباره بدهی‌ها توضیح داده است، رحیمی هم از مستندات حاضر در دفتر این باشگاه خبر داد. مدیرعامل سپاهان گفت: «روی میز من 6‌کارتابل بدهی به افراد مختلف وجود دارد. هر کس که ادعا می‌کند چنین موضوعی صحت ندارد به باشگاه بیاید و من این اسناد را نشان دهم. هر کس هر چه می‌خواهد بگوید اما روی میز من اسناد بسیاری برای بدهی‌های قابل توجه باشگاه به اشخاص مختلف وجود دارد.» رحیمی روز گذشته به دفتر باشگاه نرفت وهمچنان روی استعفا پافشاری می‌کند.

نکته جالب درباره جنگ لفظی و بی‌سابقه مدیریت قبلی و فعلی باشگاه سپاهان که رفته‌رفته شخصی می‌نماید، برخی از گاف‌هاست. از جمله این گاف‌ها می‌توان به گفته حسینی، رئیس هیأت مدیره درباره پیشنهاد 900‌میلیونی به مهدی رحمتی اشاره کرد که با ادعای رعایت سقف قرارداد لیگ برتر مغایرت داشت. جالب اینکه حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس در گفت‌وگو با مهر علیه رئیس هیأت مدیره سپاهان صحبت کرد. او گفت: «حسینی به جای فرافکنی به ورزش بپردازد. باید قبول کرد چینش هیأت مدیره جدید سپاهان کاملا سیاسی بود و به‌دلیل فشارهایی که از داخل فولاد مبارکه و برخی مدیران استان وجود داشت، صورت گرفت.»

کد خبر 147547
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز