همشهری آنلاین: قایقرانان کشورمان در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در کشور کره جنوبی موفق به کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز شدند.

shadi

قایقرانان تیم ملی هشت نفره مردان مدال برنز کسب کردند

پاروزنان تیم ملی روئینگ هشت نفره مردان کشورمان روز یکشنبه 24 مهرماه در فینال A مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی موفق به کسب مدال برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در مسابقه فینال ماده هشت نفره سنگین وزن تک پاروی مردان، سعید عادلی، افشار حیدری، یاسر و وحید جوهری، فرهاد و فرزاد کربلائی قلی‌زاده، مسعود محمدی، اتابک پیشیار و کیهان شمسی از کشورمان با قایقرانان کشورهای کره جنوبی، ژاپن، قزاقستان، هند و چین مسابقه دادند که در پایان با زمان 5:52.61 دقیقه در رده سوم ایستادند و موفق به کسب مدال برنز شدند.

در این مسابقه قایقرانان چین با زمان 5:46.56 دقیقه اول و پاروزنان هند با زمان 5:50.51 دقیقه دوم شدند.

پسران جوان تیم ملی دونفره جفت پارو مدال برنز را از آن خود کردند

محمد حمزه نتایج و حامد خدری، قایقرانان تیم ملی روئینگ کشورمان که در ماده دو نفره جفت پاروی جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف حریفان خود رفته بودند، روز یکشنبه موفق شدند مدال برنز این رقابت‌ها را از آن خود کنند.

پاروزنان کشورمان در فینال A با حریفانی از هنگ کنگ، قزاقستان، عراق، کره جنوبی و ژاپن مصاف دادند.

ملی‌پوشان کشورمان در پایان مسابقه با زمان 7:00.39 دقیقه در جایگاه سوم ایستادند و صاحب مدال برنز شدند. همچنین ژاپنی‌ها با زمان 6:46.97 دقیقه مکان اول و کره‌ای‌ها با زمان 6:47.52 دقیقه مکان دوم را به دست آوردند.

قایقرانی

محسن شادی طلایه‌دار آسیا شد

محسن شادی، نماینده شایسته تیم ملی روئینگ کشورمان در این مسابقات موفق به کسب مدال طلا شد.

محسن شادی پاروزن ماده یک‌نفره سنگین وزن بزرگسالان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی پس از حضور در فینال A با پاروزنانی از کشورهای ازبکستان، عراق، کره جنوبی، هند و چین مسابقه داد.

شادی در پایان این مسابقه با زمان 7:08.73 دقیقه با کسب مدال طلا بر قله آسیا ایستاد و قایقرانان چین با زمان 7:10.67 دقیقه و هند با زمان 7:11.83 دقیقه دوم و سوم شدند.

 

کد خبر 148701
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز