در معاملات دیروز بیشترین دستور خریدها برای سهام فرآوری مواد معدنی و پس از آن توسعه معادن روی صادر شد.


به گزارش گروه بورس روزنامه همشهری دیروز 122 دستور خرید برای تعداد 500 هزار و 320 سهم فرآوری مواد معدنی به ارزش 17 میلیارد ریال تحویل کارگزاری ها شد که نشان دهنده افزایش حجم تقاضا برای سهام این شرکت در مقایسه با روزهای گذشته است.

290 نفر هم روز گذشته در مراجعات خود به کارگزاری ها تقاضای خرید دو میلیون سهم توسعه معادن روی به ارزش 13میلیارد ریال را داشتند. بنابراین گزارش دیروز 278 فعال بازار برای خرید 1.3 میلیون سهم پتروشیمی آبادان به ارزش 12 میلیارد ریال اقدام کردند.

همچنین 175 نفر روز گذشته برای خرید 1.6 میلیون سهم داده پردازی به ارزش 8.3  میلیارد ریال برگه دستور خرید پر کردند. در این روز کاری پس از شرکت های یاد شده بیشترین دستور خرید ها برای 4 شرکت کف، تراکتورسازی ایران، سموم علف کش و آهنگری تراکتورسازی در سیستم های شرکت های کارگزاری به ثبت رسید.

از سوی دیگر دیروز بیشترین دستور فروش های صادرشده متعلق به سرمایه گذاری غدیر بود. دیروز 7نفر برای فروش دو میلیون سهم این شرکت به ارزش7.8 میلیارد ریال به کارگزاری ها مراجعه کردند.

769 نفر هم روز گذشته 4.5  میلیون سهم سرمایه گذاری بهمن به ارزش4.8 میلیارد ریال را در بازار عرضه کردند و 273 نفر طی داد و ستدهای دیروز بورس تهران 1.5  میلیون سهم سامان گستر اصفهان به ارزش 4 میلیارد ریال را به فروش گذاشتند.

داروسازی سبحان، سیمان فارس و خوزستان، سیمان کرمان و صدرا از دیگر شرکت های حاضر در جدول عرضه دیروز بورس تهران بودند.

کد خبر 150

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز