شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۸۵ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

پس از یک دوره رشد، شاخص های اصلی بورس تهران دوباره روز گذشته روندی نزولی را از سر گرفتند.

به گزارش گروه بورس روزنامه همشهری دیروز که پایان هفته کاری بورس اوراق بهادار تهران بود شاخص کل قیمت سهام 8.6 واحد افت کرد و به رقم 9  هزار و 540 واحد بازگشت.

معاملات روز گذشته گروه بهمن مهم ترین عامل افت شاخص کل طی داد و ستدهای دیروز بورس تهران شناخته شد.

براساس این گزارش در جریان معاملات روز گذشته بورس تهران شاخص عملکرد تالار اصلی 9.7 واحد افت را در پرونده خود به ثبت رساند و به 9 هزار و 309  واحد رسید. شاخص عملکرد تالار فرعی دیروز هم 4.3  واحد کاهش پیدا کرد و روی 9 هزار و 621 واحد ایستاد.

در این روز در حالی که شاخص صنعت در نتیجه عملکرد نامناسب شرکت های صنعتی 7.6 واحد افت را تجربه می کرد شاخص واسطه گری های مالی 3 واحد افزایش یافت و به 20 هزار و 288 واحد نزدیک شد، این شاخص عملکرد شرکت های سرمایه گذاری حاضر در بورس را نشان می دهد.

این گزارش حاکی است: معاملات روز گذشته بورس تهران افت 24 واحدی شاخص سهام وسایل نقلیه و کاهش 35 واحدی شاخص سهام نفت و سوخت هسته ای را به دنبال داشت اما در مقابل شاخص سهام تجهیزات حمل و نقل 26 واحد، شاخص گروه کانی های فلزی 3 واحد و شاخص سهام فلزات اساسی 1.5  واحد افزایش پیدا کردند.شاخص بازده نقدی و قیمت هم روز گذشته با 9  واحد افت به رقم 27 هزار و 245 واحد کاهش یافت.

کد خبر 151

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز