به گزارش واحد مرکزی خبر، مسئول غرفه دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانهها گفت: در ایام نمایشگاه 300 عنوان کتاب تخصصی از15 ناشر به نمایشگاه رسید، که این کتابها در غرفه مستقلی با تخفیف20 تا 30 درصدی عرضه شد.
آقای انصاری افزود: دانشجویان، خبرنگاران و علاقمندان به مطالعه در حوزه رسانه مخاطبان این کتابها بودند.
وی گفت: کتاب "خبر" نوشته یونس شکرخواه پرفروشترین کتاب حوزه رسانه بود؛ این کتاب، برای چهاردهمین بار به چاپ رسیده بود که به زودی چاپ پانزدهم آن منتشر خواهد شد.
وی در خصوص پرفروشترین کتابهای دیگر نمایشگاه گفت: کتابهای "فتوژورنالیسم" نوشته اسماعیل عباسی، "حقوق حرفهای روزنامه نگاران" کار مشترک کاظم معتمد نژاد و رویا معتمد نژاد، "گزارش نویسی، تجربه های ماندگار در گزارش" نوشته علی اکبر قاضی زاده، "حقوق مطبوعات" نوشته کاظم معتمد نژاد،"درآمدی بر نظریههای ارتباط جمعی" نوشته دنیس مک کوئیل و ترجمه پرویز اجلالی،"تحلیل روایت و پیشا روایت" نوشته حسن محدثی و "زبان تخصصی ارتباطات" و "خبرنویسی پیشرفته" هر دو نوشته احمد توکلی از جمله کتابهای پرمخاطب و پرفروش در نمایشگاه مطبوعات بود.
در نمایشگاه امسال نمایندگان600 روزنامه و خبرگزاری حضور داشتند.