به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیر عامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در همدان گفت: این امکان با برنامه ریزیهای مناسب و اطلاع رسانی دقیق انجام شده است.
آقای کرباسیان افزود: با این تحول ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده در سریعترین زمان ممکن انجام میشود.
او حذف واسطهها و سرعت اجرای کار را از مهمترین اهداف اجرای این طرح بیان کرد.
مدیر عامل شرکت پست ایجاد کانالهای اطلاعاتی و خرید اینترنتی با گستره جغرافیایی گستردهتر را از دیگر مزایای خرید الکترونیک بیان کرد و گفت:
با فراگیر شدن این سامانه علاوه بر معرفی هر چه بیشتر محصولات ایرانی، بازاریابی محصولات هم افزایش می یابد.
آقای کرباسیان افزود: پارسال یک میلیون و 600 هزار محموله پستی به صورت بازار الکترونیک از فروشگاه تحویل و به گیرنده تحویل شده است.
او گفت: پیش بینی میشود این میزان تا پایان سال 40 درصد افزایش یابد.