همشهری آنلاین: یکصد و چهاردهمین و یکصد و پانزدهمین مدرسه برکت اهدایی مقام معظم رهبری به مردم سیستان و بلوچستان گشایش می‌شود.

مدرسه ابتدایی برکت با اعتباری افزون بر 3میلیارد و 840 میلیون ریال، با 630 مترمربع ساختمان آموزشی و یک‌هزار و 815 متر مربع محوطه‌سازی در شهرستان کنارک روستای زرآباد ساخته شده است.

به گزارش ایلنا، همچنین مدرسه راهنمایی برکت با اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 840 میلیون ریال، با ‌٤٧٧ متر مربع ساختمان آموزشی و یکهزار و 287 مترمربع محوطه‌سازی در شهرستان نیک‌شهر روستای بنت ملوران توسط موسسه بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

این مدارس که یکصد و چهاردهمین و یکصد و پانزدهمین مدرسه برکت هستند، از استانداردهای ملی شامل فضای آموزشی، فضای پرورشی، سرویس بهداشتی، محوطه‌سازی، سرایداری، دیوار کشی برخوردارند.

این مدارس توسط مسوولان بنیاد برکت، تجهیز و نوسازی مدارس کشور و جمعی از مسوولان استان روزهای یکشنبه 29 و دوشنبه 30 آبان گشایش می‌شوند.

مدارس برکت طبق فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از مهر ‌١٣٨٧ در مناطق محروم کشور با اختصاص بیش از ‌٦٤٠ میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت هستند.

 

کد خبر 151626
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز