مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: همه اکیپ‌های خدمات شهری با تجهیزات کامل برای مقابله با آبگرفتگی احتمالی در حال آماده‌باش به‌سر‌می‌برند.

آب‌گرفتگی

محمد فیاض با بیان اینکه همه اکیپ‌های خدمات شهری و تجهیزات شهرداری تهران برای مقابله با معضل آبگرفتگی معابر در آماده‌باش کامل به سر می‌برند، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی ما در تمامی نواحی شهر تهران حضور دارند و با توجه به‌شدت بارش باران مشکل خاصی درخصوص آبگرفتگی معابر وجود نداشته است.

وی ادامه داد: همچنین طی گشتی که در معابر شهر صورت گرفت خوشبختانه با مشکل حادی در زمینه آبگرفتگی معابر روبه‌رو نبوده‌ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران تصریح کرد: ممکن است با افزایش بارش باران در برخی از معابر دچار آبگرفتگی شویم که هم‌اکنون تیم‌های عملیاتی ما آمادگی هرگونه اقدامات پیشگیرانه در این رابطه را داشته و در حال آماده‌باش به‌سر می‌برند.

این در حالی است که با افزایش بارندگی‌ها اقبال مردم به سمت استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی نیز بیشتر می‌شود.

افزایش 10 درصدی مسافران مترو در روزهای بارانی

محمدعلی‌قلی‌ها، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز در ارتباط با این موضوع گفت: استقبال شهروندان از مترو روز به روز بیشتر می‌شود؛ به‌ویژه در روزهای سرد و همراه با بارش. این در حالی است که به جای عزم ملی برای توسعه خطوط و افزایش ناوگان، به‌دلیل اختصاص نیافتن اعتبارات مصوب با مشکلات زیادی مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: در روزهایی که بارش برف و باران داریم میزان مسافران مترو 10‌درصد نسبت به روزهای قبل بیشتر می‌شود و در مجموع شهروندان استقبال بسیار خوبی از مترو دارند؛ چنانچه توسعه خطوط امروز از مطالبات آنهاست.

کد خبر 151678
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز