همشهری آنلاین: با حضور گالری‌های اثر، اعتماد و محسن از ایران، ششمین آرت‌فر استانبول ترکیه از پنج‌شنبه 3 آذر آغاز به کار کرد.

نمایشگاه

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه بین‌المللی هنری که با رویکرد هنر معاصر (کانتمپوری آرت) برپا می‌شود و مثل همه آرت‌فرها، راه یافتن به آن نیازمند کسب پارامترهای کیفی لازمه است، 84 گالری از بیش از 20 کشور دنیا نظیر ایتالیا، فرانسه، امریکا، انگلیس، آلمان، هلند، ژاپن، چین، سوئیس، یونان، شیلی، ترکیه، پرتقال، استرالیا... حضور دارند که از ایران سه گالری اثر، اعتماد و محسن به این مهم دست یافتند.

گالری اثر که برای دومین بار است در این آرت فر حضور می‌یابد در یک غرفه 64 متری آثار شش هنرمندش سمیرا علیخان‌زاده، رضا لواسانی، بابک روشنی‌نژاد، آزاده رزاق‌دوست، احمد مرشدلو و علیرضا آدم‌بکان را به تماشا گذاشته است.

این در حالی است که آثار سه هنرمند دیگری از گالری اثر توسط نمایشگاه گردان‌های آرت‌فر برگزیده شده‌اند و در یک نمایشگاه گروهی در فضای همین "کانتمپوری آرت" در کنار آثار سایر هنرمندان جهان ارائه شده‌اند.

محمد غزالی، ایمان افسریان و مجتبی تاجیک سه هنرمند گالری اثر هستند که به انتخاب نمایشگاه گردانهای آرت‌فر در این نمایشگاه جمعی حاضرند.

آرت‌فر استانبول در طی سالیان اخیر با حمایت دولت و بانک‌های ترکیه توانسته به اعتباری بسیار قابل ملاحظه در عرصه بین‌المللی دست یابد و در همین راستاست که هر سال گالری‌های معتبر و شاخص از سراسر جهان خواهان حضور در این رویدادند.

گفته می‌شود استقبال بسیار چشمگیر مردم، دوستداران هنر و البته مجموعه‌داران، صاحبان موزه‌های بزرگ ... از جمله ویژگی‌های کانتمپوری آرت استانبول است تا آن جا که سال گذشته نزدیک به 60 هزار نفر از این رویداد دیدن کرده‌اند.

ششمین آرت‌فر استانبول به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

کد خبر 152212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز