یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۰۶:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو نبرد بین پایتخت مقابل کاتالان‌ها،‌ جنگ بر سر پرستیژ و صدر جدول را از دست داد.

مسی

بارسلونا پیش از سفر به ژاپن برای شرکت در مسابقات باشگاه‌های جهان، سه امتیاز شیرین و باارزش از رقیب همیشگی خود گرفت تا با یک بازی بیشتر، موقتا ‌صدر جدول را از آن خود کند. این در حالی بود که رونالدو از رئال و مسی و ژاوی از بارسلونا رقابت تنگاتنگی نیز برای تصاحب توپ طلا دارند.

رئال در این شب با ترکیب کاسیاس، کونترائو، پپه،‌ راموس،‌ مارسلو، آلونسو، دیارا،‌ دی‌ماریا، اوزیل، رونالدو و بنزما (4-2-3-1)، و بارسلونا با ترکیب والدس، آلوز،‌پیکه، پویول، آبیدال،‌ بوسکتس، ‌ژاوی، اینیستا، سانچز، مسی و فابرگاس (4-3-3) وارد میدان شدند.

شاگردان مورینیو با سه امتیاز برتری و یک بازی کمتر در صدر قرار داشتند و در این فصل تمامی شش دیدار خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند.

در این دیدار که در ساعت 22 به وقت محلی آغاز شد، گل ثانیه 22 "کریم بنزما" تنها برای مدتی کوتاه آبی اناری‌ها را دچار شوک کرد. بازیکنان بارسا با به دست گرفتن بازی در دقیقه 30 توسط سانچز این گل را جبران کردند تا همه چیز در پایان نیمه اول با تساوی پیش برود.

در نیمه دوم اما باز هم این تیم میهمان بود که برتری خود را بر میزبان دیکته کرد. آنها موفق شدند با دو گل دیگر در دقایق 53 و 66 توسط ژاوی و فابرگاس ضربه مهلکی بر پیکر رقیب وارد کرده و دست پر از میدان خارج شوند.

سانچز

بارسلونا از سال 2005 تاکنون پنج بار و رئال مادرید فقط دو بار قهرمان لالیگا شده است. با این پیروزی پرونده قهرمانی فصل 12/2011 همچنان باز می‌ماند و شاگردان گواردیولا می‌توانند با خیالی آسوده به آسیا سفر کنند.

در این روز همچنین دو دیدار دیگر لیگ نیز برگزار شد که طی آنها بتیس دو بر یک والنسیا را برد و لوانته با یک گل سویا را شکست داد. بقیه دیدارها نیز روز یکشنبه برگزار می‌شود.

کد خبر 153453
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز