گروه حوادث: پلیس در تعقیب جوان جنایتکاری است که به‌دنبال درگیری در یک قهوه‌خانه، دست به قتل پسری بی‌گناه زده است.

متهم

ساعت 10‌صبح 9 آبان امسال، 3‌پسر جوان در قهوه‌خانه‌ای در خیابان قصرالدشت با هم درگیر شدند که در جریان آن 2 نفر از آنها زخمی شدند. لحظاتی بعد از این درگیری، درحالی‌که 2 جوان زخمی توسط دوستانشان در راه انتقال به بیمارستان بودند، درگیری دیگری رخ داد که بر اثر آن پسر بی‌گناهی به اسم محمدجواد به قتل رسید. وقتی خبر این جنایت به گوش ماموران پلیس پایتخت رسید، آنها راهی محل حادثه شدند و به تحقیق از شاهدان پرداختند. یکی از آنها در تشریح ماجرا گفت: ساعتی قبل من و یکی از دوستانم در قهوه‌خانه نشسته بودیم که با پسری به اسم داوود بحثمان شد.

وی ادامه داد: بحث ما بر سر مسئله‌ای بسیار پیش پا افتاده بود اما داوود حال خوبی نداشت و به همین دلیل بحث را ادامه داد و کم‌کم بین ما مشاجره و درگیری رخ داد. داوود به من و دوستم حمله کرد و همدیگر را کتک زدیم تا اینکه با وساطت بقیه، این درگیری تمام شد. من و دوستم در این درگیری زخمی شده بودیم و برای همین با دوستان دیگرمان تماس گرفتیم تا به قهوه‌خانه بیایند و ما را به بیمارستان ببرند. چند دقیقه بعد آنها رسیدند و درحالی‌که تصور می‌کردیم همه چیز تمام شده، به طرف بیمارستان ‌ راه افتادیم. غافل از اینکه داوود بعد از درگیری در قهوه‌خانه از ما کینه به دل گرفته و قصد دارد به درگیری ادامه دهد.

مرد جوان افزود: ما در راه بیمارستان بودیم که ناگهان یک خودروی پژو207 مقابل ما پیچید و توقف کرد. راننده پژو داوود، یعنی همان جوانی بود که با او در قهوه‌خانه درگیر شده بودیم. او به محض پیاده شدن از ماشین به سمت ما حمله کرد و با چاقویی که در دست داشت چند ضربه به بدن محمدجواد وارد کرد. پس از آن هم سوار ماشین شد و با سرعت پا به فرار گذاشت.

ضرباتی که او به بدن دوستمان وارد کرده بود چنان عمیق بود که وی قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داد. محمدجواد در جریان درگیری هیچ نقشی نداشت و فقط به قهوه‌خانه آمده بود تا من و دوستم را به بیمارستان برساند اما قربانی کینه داوود شد و توسط او به قتل رسید. بعد از تحقیقات انجام شده از طرفین درگیر و گزارش ماجرا به قاضی روشن، بازپرس جنایی پایتخت، دستور بازداشت عامل قتل جوان بی‌گناه صادر شد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در این مدت تلاش زیادی برای به دام انداختن قاتل فراری انجام داده‌اند اما به جز یک قطعه عکس، هیچ سرنخ دیگری از متهم به دست نیامد. سرهنگ حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: از آنجا که هنوز ردی از قاتل فراری به دست نیامده، بازپرس پرونده مجوز چاپ عکس بدون پوشش چهره متهم را صادر کرده و از کسانی که از مخفیگاه او خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تماس‌های 51055510 یا 51055429 در اختیار پلیس قرار دهند.

کد خبر 153523
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز