همشهری آنلاین: 18هزار و 450 واحد مسکن مهر استان مازندران با حضور رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به طور همزمان افتتاح و در اختیار مالکین آنها قرار گرفت.

18 هزار و 450 واحد مسکن مهر استان مازندران با حضور رییس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به طور همزمان افتتاح و در اختیار مالکین آنها قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (دوشنبه) در جریان سفر به استان مازندران 18 هزار و 450 واحد مسکن مهر استان مازندران، شامل 11 هزار و 766 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر ، 3 هزار و 540 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و 3 هزار و 144 واحد در بافت های فرسوده استان را افتتاح کرد.

این واحدهای مسکونی در شهرستان های آمل، بابل، امیرکلاه، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، ساری، فریدون کنار، قائم شهر، محمود آباد، نکا، نور و نوشهر قرار دارد که برای ساخت آنها بیش از 9 هزار و 293 میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

در این مراسم که در محل استانداری مازندران برگزار شد علاوه بر رییس جمهور، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری، سید علی اکبر طاهایی استاندار و جمعی از مسئولان ارشد محلی حضور داشتند.

 

کد خبر 153608
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز