همشهری آنلاین: "نخستین نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران" با استقبال بی‌سابقه مردم و هنرمندان تجسمی، دیروز جمعه ۲۵ آذرماه در گالری محسن افتتاح شد.

نمایشگاه هنری

به گزارش همشهری آنلاین، این نمایشگاه که به هنر ویدئو و آثار چندرسانه‌ای، تعاملی و بین‌رشته‌ای دیجیتال اختصاص دارد؛ با هدف نمایش آخرین آثار هنرمندان ایرانی در حوزه هنر دیجیتال، برپا شده است.

در بخش نخست این نمایشگاه، ویدئوهایی از هنرمندان شناخته شده همچون بهنام کامرانی، رامین اعتمادی بزرگ، مهرداد افسری، سمیرا اسکندرفر، فرید جعفری سمرقندی، حامد صحیحی و سیمین کرامتی در کنار هنرمندان جوانی چون؛ آنیتا اسفندیاری، امیر باستان، مرضیه باقری، فرشاد تفرجی، سیاوش تصاعدیان، سینا سیفی، پریسا فروتن، فواد فرهانی، علیرضا لبشکا و مژگان ملاحسینی به نمایشگاه گردانی سهراب کاشانی به نمایش در آمده است.

همچنین در بخش آثار چندرسانه‌ای، تعاملی و بین‌رشته‌ای دیجیتال این نمایشگاه که با نمایشگاه گردانی آرش صالحی برگزار شده، آثاری از علی پناهی، معصومه جلالیه، سینا شعاعی، آرش صالحی، مهتاب علیزاده، امیرعلی قاشمی و سهراب معتبر در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

"نخستین نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران" به همت گالری محسن و با حمایت شرکت سامسونگ برگزار شده است و قرار است این رویداد هنری به‌طور سالانه توسط گالری محسن ادامه یابد.

"نخستین نمایشگاه سالانه هنر دیجیتال تهران" تا 30 آذر از ساعت 16 تا 20 میزبان علاقمندان است.

همچنین نشست نقد و بررسی این نمایشگاه، روز دوشنبه ۲۸ آذرماه از ساعت 18 تا 20 در محل گالری محسن واقع در ابتدای خیابان ظفر، ورودی از مدرس شمال، خیابان ناجی، انتهای کوچه فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینای شرقی، پلاک ۴۲ برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 154025

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز