همشهری آنلاین: تیم شالکه که مدافع عنوان قهرمانی است، در خانه بوروسیا مونشن‌گلادباخ شکست خورد و از دور مسابقات حذف گردید.

جام قهرمانی حذفی آلمان

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال آلمان روز چهارشنبه (30 آذر) با انجام چهار دیدار دیگر پیگیری شد.

در دربی غرب آلمان دو تیم شالکه، مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی به مصاف بوروسیا مونشن‌گلادباخ رفت. گلادباخ که در فصل پیش در آستانه سقوط به لیگ دسته دوم قرار داشت، حال نه تنها در بالای جدول، هر هفته با پیروزی‌هایش شگفتی می‌آفریند، بلکه در جام حذفی نیز با نتیجه سه بر یک مدافع عنوان قهرمانی را حذف کرد و به مرحله بعدی صعود کرد.

تیم دسته چهارمی هولشتاین کیل هم با برتری دو بر صفر مقابل تیم دسته اولی ماینتس شگفتی‌ساز شد.

در دیدار دو تیم دسته اولی هرتابرلین و کایزرز‌لاترن، برلینی‌ها علیرغم اخراج مارکوس بابل، مربی تیم موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد کایزرزلاترن عبور کنند و به جمع حاضران در دور بعدی بپیوندند. مسئولین هرتابرلین میشائل اسکیبه را روز پنجشنبه (اول دی) به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند.

در دیدار دیگر مرحله یک هشتم، اشتوتگارت موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد هامبورگ عبور کند. این نخستین شکست هامبورگ تحت سرمربی‌گری تورستن فینک بود. کاکاو، کاپیتان اشتوتگارت با به ثمر رساندن هر دو گل، سهم بزرگی در پیروزی تیمش داشت.

در مرحله یک چهارم نهایی اشتوتگارت میزبان بایرن مونیخ و هرتا برلین میزبان بوروسیا مونشن‌گلادباخ خواهد بود. هوفن‌هایم در خانه خود به مصاف گرویتر فورت خواهد رفت و دورتموند نیز مهمان تیم دسته چهارمی هول‌اشتاین کیل خواهد بود.

کد خبر 154732
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز