همشهری آنلاین: گالری اثر،‌ عصر جمعه 9 دی‌ماه میزبان تازه ترین آثار رضا عظیمیان خواهد بود.

به گزارش همشهری آنلاین،"احساسات کاذب" عنوان این نمایشگاه است که در آن ده اثر از مجموعه نقاشی‌های "دانلودها"ی رضا عظیمیان به تماشا گذاشته خواهد شد.

رضا عظیمیان آبان ماهی که گذشت برای نخستین بار به حراج کریستی راه یافت و اثری از او هفت هزار دلار به فروش رسید علاوه بر این او سال پیش توانست در دو آرت فر بسیار مهم حاضر باشد: "کانتمپوری استامبول و آرت دوبی" و آثارش با استقبال جالب توجهی مواجه شد.

"احساسات کاذب" چهارمین نمایشگاه انفرادی عظیمیان به شمار می‌آید که او در آن جستجوی پایان نیافته‌اش برای کشف معضلات مدرن اجتماعی و اثراتش بر هویت و رفتار انسان را واکاوی می‌کند.

اهمیت این مطالعه نقاشانه از آن جهت بیشتر می‌شود که عظیمیان 34 ساله متولد همدان، دانشجوی جامعه شناسی است.

نقاشی‌های او آکنده از صورت‌ها و مکانهایی است که گویی از ویژگی‌های واقعی خود جدا شده‌اند و بر روی احساسات و رفتار دروغین تأکید دارند.

نقاشی‌ها چنان‌اند که گویا از نظر هنرمند این دوگانگی‌ها به خصلت‌های انسان امروز بدل شده اند.

رضا عظیمیان که سومین نمایشگاه انفرادی خود را سال 1388 در گالری استپس لندن دایر کرده بود، بعد از سه سال این ده اثر را در ایران به تماشای علاقمندان می‌گذارد.

او چند ماه پیش در یک نمایشگاه گروهی در گالری "مجیک آو پرشیا" دوبی حاضر بود.

"احساسات کاذب" تا 28 دی‌ماه در گالری اثر واقع در خیابان ایرانشهر رو به روی خانه هنرمندان پلاک 16 به روی دیوار خواهد بود و علاقمندان می‌توانند از ساعت 11 صبح تا 8 بعدازظهر از این آثار دیدن کنند.

کد خبر 155002

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز