گروه شهری: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از زمان‌دار شدن اعزام حرکت اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها در پایتخت خبر داد.

به گفته پیمان سنندجی، از این پس اتوبوس‌ها براساس زمان تعیین‌شده به ایستگاه‌ها اعزام می‌شوند.مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اظهار داشت: با اجرای طرح زمان‌بندی اعزام اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها، مسافران می‌توانند با آگاهی از برنامه زمان‌بندی، اقدام به سفر شهری کنند. وی با بیان اینکه برای نخستین بار اعزام اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها زمان‌دار می‌شوند اظهار داشت: در حال حاضر فاز نخست این طرح به‌طور آزمایشی در منطقه 9 اتوبوسرانی (شرق تهران ) به اجرا درآمده و به‌زودی فازهای دیگر این طرح نیز اجرایی خواهد شد.

سنندجی تصریح کرد: در این فاز، مسافران برای اطلاع از زمان اعزام اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها و ساعت حرکت می‌توانند به سایت اتوبوسرانی www.bus.tehran.ir مراجعه کنند.سنندجی تاکید کرد: در فاز دوم این طرح، زمان حرکت و اعزام اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها با استفاده از تابلوهای هوشمند دیجیتال انجام خواهد شد و مسافران قادر خواهند بود به‌راحتی با حضور در ایستگاه، زمان سفر خود را تعیین کنند.
مدیرعامل اتوبوسرانی تهران برنامه زمان‌بندی حرکت و اعزام اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها را از ساعت 5 و 30 دقیقه تا 20 و 40 دقیقه اعلام کرد و گفت: براساس این برنامه هر یک ربع یکبار اتوبوس به ایستگاه اعزام خواهد شد.

سنندجی تاکید کرد: این طرح بنا به درخواست مردم و نیز جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان در سفر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی به اجرا درآمده است.سنندجی افزود: برنامه اعزام اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها در روزهای تعطیل با روزهای عادی متفاوت است و براساس نیاز و استقبال شهروندان انجام خواهد شد.

کد خبر 155839
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز