چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

گروه بین‌الملل: اصابت ۷۵گلوله توپ از سوی رژیم صهیونیستی در مناطق مرزی لبنان و همچنین رها‌شدن یک شیء ناشناس از سوی جنگنده‌های این رژیم در داخل خاک این کشور، تنش‌ها را در این منطقه افزایش داده است.

لبنان- اسرائیل

خبرگزاری رسمی لبنان با اعلام نقض حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در روستاهای جنوبی جزین و اقلیم‌التفاح اعلام کرد که ۷۵گلوله ۱۵۵میلی‌متری و ۱۷۵میلی‌متری از سوی نیروهای این رژیم به مناطق مرزی این کشور اصابت کرده است. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این گلوله باران همزمان با مانور ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه اشغالی شبعا صورت گرفته و تلفاتی نداشته است. شبکه تلویزیونی المنار گزارش داده است که این مانور 3ساعت ادامه داشته و در آن نیروهای زمینی و هوایی این رژیم از انواع تجهیزات خود استفاده کرده‌اند.

همزمان با این گلوله‌باران، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک شیء ناشناس را در دره‌ای در جنوب لبنان رها کردند که نیروهای امنیتی لبنان هنوز اطلاعی از ماهیت آن به دست نیاورده‌اند. خبرگزاری‌های لبنان با اعلام رها‌شدن این شیء اعلام کرده‌اند که نیروهای نظامی این کشور به خاطر وجود بمب‌های باقیمانده رژیم صهیونیستی در این منطقه از زمان جنگ میان این رژیم و حزب‌الله در سال۲۰۰۶ نتوانسته‌اند به این شیء دسترسی پیدا کنند. ماه گذشته حزب‌الله اعلام کرد که هواپیماهای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی تلاش کرده‌اند تجهیزات جاسوسی این رژیم را در جنوب لبنان منهدم کنند. منابع اطلاعاتی حزب‌الله اعلام کرده‌اند که این تجهیزات وظیفه ارسال اطلاعات برای رژیم صهیونیستی را به‌عهده داشته‌اند. پیش از این با بازداشت صدها جاسوس رژیم صهیونیستی از سوی نیروهای امنیتی لبنان برخی تجهیزات جاسوسی این رژیم در داخل این کشور کشف شد.

حمله صهیونیست‌ها به یک مسجد در کرانه باختری

یهودیان افراطی بار دیگر به یک مسجد در یک روستای فلسطینی در کرانه باختری حمله کردند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که این افراد روی دیوارهای این مسجد شعارهای توهین آمیز نوشتند و نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی هیچ واکنشی نسبت به این مسئله نشان ندادند. این افراد علاوه بر این ۳ خودرو را در منطقه به آتش کشیدند.

کد خبر 156995
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز